Kalastoneuvoja
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Kalastoneuvoja
Olen havainnut, että Lisa on pitkällä tähtäimellä panostanut neuvomaan aloittelijoita kalavalinnoissaan. Ei niinkään, että minä biotooppivääränä olisin aina samaa mieltä neidin kanssa kalavalinnoista, mutta mielestäni ansaitsee jonkin sortin tunnustuksen ja niinpä tuonne voisi hyvin lisätä Lisan kohdalle kalastoneuvojan tittelin. Ken on eri mieltä niin käärii hihansa ja tulee koulun kentälle klo 18.
Aloitin jo silloin kun sinä vielä leikit poneilla
Ei kehtaa tulla noin nuorta miestä pieksämään kaiken kansan nähden
Mutta kaipa neuvoja(Lisa) osaa asiansa

Mutta kaipa neuvoja(Lisa) osaa asiansa

" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kalastoneuvoja
Mielestäni kunnioittavampi nimike olisi kalastoneuvos.
Re: Kalastoneuvoja
Jep. Yksi ääni lisää.archie kirjoitti:Mielestäni kunnioittavampi nimike olisi kalastoneuvos.

Kyllä Mari myös ansaitsee tittelin. Mikä lie sopisi, kun tuntuu osaavan vastata kysymykseen kuin kysymykseen? Akvaario-oraakkeli?
Ja Holzigista sitten vaikka - mikä sen simppelimpää - Setä tai Akvaario Setä, koska hän tuntuu toistuvasti mainostavan sitä, että veljellänsä on lapsia...?
Ylipäätään, ihan kiva idea antaa titteleitä, kun tähtiä alkaa kertyä marginaaliin. Ilmeisesti myös muutama muukin kuin Lisa, Mari ja Holzig ovat kunnostautuneet vastaamaan muiden kysymyksiin ja yhä vailla titteliä - no, katsotaan mikä on tilanne, kunhan sisustusekspertti-tittelit on jaettu...
Kannatan siis tittelin antamista Lisalle, koska hän tuntuu vastaavan systemaattisesti jokaisen aloittelijan jokaiseen kalastoa koskevaan kysymykseen - mikä on todellista viitseliäisyyttä. Toivon, että administraattoreilta ja moderaattoreilta löytyy ymmärrystä titteliasialle.
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
No en minä oikeasti mitään tiedä, kuhan hölisen sujuvasti. Lisalle kalastoneuvos voisi sopia hyvin.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
-
- Advanced Member
Juu...mitä titteleitä nyt sitten vaan Marille tai kenelle sitten haluattekin lykätä -ihan sama. Mari ainakin viestiensä määrään vedoten voisi ansaita arvonimen hölösuu/räpätäti. Minut voitte kuitenkin ihan suosiolla jättää pois. Riittää ihan tällaisenaankin ja tämän aloittamani keskustelun ainoa tarkoitus oli antaa tunnustusta mielestäni pitkäjänteisestä asiallisesta aloittelijoiden opastamisesta kalastoasioissa.Saara kirjoitti:Kyllä Mari myös ansaitsee tittelin. Ja Holzigista sitten vaikka...
Olen samaa mieltä Holzigin kanssa siitä, että Lisa on tunnustuksen ansainnut. Haluan kuitenkin vetää asiaa pikku himpun periaatteellisemmalle tasolle, koska minusta Holzigin alkuperäisellä ehdotuksella on yleisempääkin kantavuutta. Yritin äsken myös jonkin verran perustella tätä titteliasiaa, jotta saataisiin taivuteltua myös adiministraattorit uskomaan, että tämä on hyvä juttu.Holzig kirjoitti:Juu...mitä titteleitä nyt sitten vaan Marille tai kenelle sitten haluattekin lykätä -ihan sama. Mari ainakin viestiensä määrään vedoten voisi ansaita arvonimen hölösuu/räpätäti. Minut voitte kuitenkin ihan suosiolla jättää pois. Riittää ihan tällaisenaankin ja tämän aloittamani keskustelun ainoa tarkoitus oli antaa tunnustusta mielestäni pitkäjänteisestä asiallisesta aloittelijoiden opastamisesta kalastoasioissa.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tämä asioiden "himpun verran periaatteellisemmalle tasolle vetäminen" on muuten ilmeisesti helmasyntini, sori siitä. Viitseliäisyys-kirjoituksen jälkeen olen sydän kylmänä odotellut, ettei vain Aqua Webille käy kuin Akvaariomaailmalle, jos pitkäaikaiset harrastajat kyllästyvät vastaamaan ja lukemaan samanlaisia kirjoituksia päivästä toiseen, mutta ilmeisesti ja toivottavasti pelkoni on ollut turha... Kiitos siitä jo yllä mainituille henkilöille.
-
- Advanced Member
Ajattelin asiaa myös vähän niinkin, että kun keskuudestamme kerran löytyy yksi asialle omistautunut niin miksei vähän samalla helpotettaisi neidin urakkaa... Luulisi sitä sitkeimmänkin aloittelijajäärän uskovan, jos ei ensimmäisellä niin melkein jo toisella kerralla, kun vastaajan krediteissä lukee että tuskin ihan potaskaa kuitenkaan jauhaa.
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=1414Mika kirjoitti:Holzig! Sinullahan oli aikoinaan prvokaattori arvonimi, minne se katosi?
Olisiko jossain vaiheessa käytös vastannut liikaa/liian vähän tittelin kuvaamaa linjaa, niin se on poistettu?
-
- Advanced Member
Tai ehkä sillä oli osuutta asiaan, että sanalla kun ylläpito asetti arvonimen niin asetti myös minulle periaatteelliset valtuudet käyttää omia nimityksiäni arvon herroista ilman sen suurempia sanktioita. Esim. Pehis on **********, Kaizu on ***************, /sam on jne.Pehis kirjoitti:Olisiko jossain vaiheessa käytös vastannut liikaa/liian vähän tittelin kuvaamaa linjaa, niin se on poistettu?
-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Viesti:
Näköjään Holzigilla taas jäänyt joku lääkärin määräämä ottamatta... Herra rauhoittuu ja asettuu takaisin ruotuun muiden normaalien ihmisten kanssa. Olemme varmaan kaikki huomanneet että Hölttä on edelleen olemassa eikä ole mystsesti mihinkään hävinnyt.Holzig kirjoitti:Tai ehkä sillä oli osuutta asiaan, että sanalla kun ylläpito asetti arvonimen niin asetti myös minulle periaatteelliset valtuudet käyttää omia nimityksiäni arvon herroista ilman sen suurempia sanktioita. Esim. Pehis on **********, Kaizu on ****************, /sam on jne.
Samalla vilautettu "keltaista korttia" Holzigille.
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
-
- Advanced Member
Se, että te ylläpidosta taannoin laitoitte keksimänne nimittelyn profiiliini on mautonta. Kun asia nyt taas tuli puheeksi, enkä siitä julkista anteeksipyyntöäkään ole vielä nähnyt niin omien vastaavien nimittelyjen käyttäminen näin kertaluonteisesti ei ole edes verrattavissa omaan huonoon käytökseenne./sam kirjoitti:Herra rauhoittuu ja asettuu takaisin ruotuun muiden normaalien ihmisten kanssa.
Tulikos tästä toimintanne kommentoimisesta kertarysäyksellä kaksi varoitusta vai miksi profiiliin ilmestyi luku kaksi? Oliko minulla kenties joku vanha alla josta minulle ei ilmoitettu?
-
- Imperaattori
- Viesti:
Silloin kun se taannoinen arvonimi annettiin niin Herra tuntui enemmänkin olevan otettu siitä, valitettavasti me emme voi tietää oliko Holzig sen päivän taas satiirisella tuulella...Holzig kirjoitti:Se, että te ylläpidosta taannoin laitoitte keksimänne nimittelyn profiiliini on mautonta.
Yksi tuli minun käden kautta, voihan olla että joku muu ylläpidosta tulkitsiasian kahden arvoiseksi. Varasto sinulla on muutenkin aika täynnä jo ennenstään.Holzig kirjoitti:Tulikos tästä toimintanne kommentoimisesta kertarysäyksellä kaksi varoitusta vai miksi profiiliin ilmestyi luku kaksi? Oliko minulla kenties joku vanha alla josta minulle ei ilmoitettu?
Tiedoksi Holzig: Nyt on se hetki jolloin kannattaa lopettaa jos haluaa vielä täällä olla mukana "leikkimässä". Raja on ihan sinun jalkojesi edessä, pieni askel riittää sen ylittämiseen.
-
- Advanced Member
Niinpä. Kun sitten keksitte niitä nimittelyjänne niin olisiko syytä vähän kysellä asianomaisilta etukäteen?/sam kirjoitti:Silloin kun se taannoinen arvonimi annettiin niin Herra tuntui enemmänkin olevan otettu siitä, valitettavasti me emme voi tietää oliko Holzig sen päivän taas satiirisella tuulella...
Samaten voisitte vähän koordinoida toimintaanne kun ei tunnu oikein pitkälle harkitulta tuomiotoiminnalta jos ette ylläpidossa keskenänne tiedä millaisia sanktioita samasta aiheesta jo joku toinen lykännyt.
Viimeksi muokannut Holstedt, 13:01, 16.02.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Mä tässä herättyäni lueskelin tätä "metsojen taistoa", ja ihmettelin että mikäs tämä varoitus juttu oikein on? Silloin Holziglla oli yksi varoitus. En ole koskaan aikaisemmin edes kuullut mistään varoitustoiminnasta täällä. Paljonko niitä saa / pitää kerätä että pääsee jäähylle? onko jäähy sitten ikuinen vai?Holzig kirjoitti:/sam kirjoitti:Herra rauhoittuu ja asettuu takaisin ruotuun muiden normaalien ihmisten kanssa.
Tulikos tästä toimintanne kommentoimisesta kertarysäyksellä kaksi varoitusta vai miksi profiiliin ilmestyi luku kaksi? Oliko minulla kenties joku vanha alla josta minulle ei ilmoitettu?
Ja kun menin katsomaan uudelleen (kun oli tullut uusi kirjoitus) olikin varoituksia jo 2. Ei ne siis kerralla tullut. Oli niissä ainakin 5minuutin väli.
Niin että itse asiaan en sano mitään.

~~ Pieni ja pippurinen eukko ~~
-
- Advanced Member
Tuo varoituskäytäntönne on myös varsin mielenkiintoinen. Eli kun saan yhdestä samasta kirjoituksesta kahdelta eri henkilöltä varoituksen jolloin varoitustili näyttää kahta niin sitten on uhka päällä, että seuraavasta eli tässä tapauksessa kolmannesta tulee bannia kun muuten sanotaan, että viidennestä lentää. Samaa logiikkaa on ylläpito käyttänyt kyllä aikaisemminkin, ei mitään uutta./sam kirjoitti:Yksi tuli minun käden kautta, voihan olla että joku muu ylläpidosta tulkitsiasian kahden arvoiseksi. Varasto sinulla on muutenkin aika täynnä jo ennenstään.
Tiedoksi Holzig: Nyt on se hetki jolloin kannattaa lopettaa jos haluaa vielä täällä olla mukana "leikkimässä". Raja on ihan sinun jalkojesi edessä, pieni askel riittää sen ylittämiseen.
Mutta itse aiheeseen ja tuohon taannoin ylläpitoaseman nimissä tapahtuneeseen nimittelyyn...Julkinen anteeksipyyntö ja asian käsittelystä seuranneiden varoitusten poisto niin ei tarvitse ihmetellä, käsitellä sen enempää.
-
- Imperaattori
- Viesti:
Jos oikein hyvin onnistuu kirjoittamaan niin saa jopa 5 varoitusta kerralla ja banninkin kaupanpäälle, käytäntö ei ole mitenkään kumma. Mitä huonommin käyttätytyy sen enemmän varoituksia ropisee kerralla. Tapauksia on jo jossa yhdestä viestistä on lennetty pihalle. Tarkennuksena kuitenkin ettei tapaus ole ollut Holzig.Holzig kirjoitti:Tuo varoituskäytäntönne on myös varsin mielenkiintoinen. Eli kun saan yhdestä samasta kirjoituksesta kahdelta eri henkilöltä varoituksen...
Kuten jo todettua, silloin asia oli sinun mielestä hauska ja olit nimityksestä otettu http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=1414Holzig kirjoitti:Mutta itse aiheeseen ja tuohon taannoin ylläpitoaseman nimissä tapahtuneeseen nimittelyyn...Julkinen anteeksipyyntö ja asian käsittelystä seuranneiden varoitusten poisto niin ei tarvitse ihmetellä sen enempää.
Tuon valossa julkisia anteeksipyyntöjä ja varoitusten poistoja on aika turha odotella. Meidän puolesta asia on käsitelty loppuun.Holzig kirjoitti:Olenpa otettu saamastani tittelistä.
Kenties 'Piru itse' tai 'Sarvipää' olisi ollut kuvaavampi, mutta menköön...Kiitän nöyrimmästi.
Viimeksi muokannut Sam Salonen, 15:50, 16.02.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Advanced Member
Olen pahoillani, että jouduin käyttämään niin karskeja vertauksia ja nimittelyjä teistä yrittäessäni avata silmiänne siltä, että omista ylläpitoasemassa tehdyistä asioista täytyy kantaa vastuuta ihan eri tasolla kuin vaikkapa rivikirjoittajana. Ette silti ottaneet opiksenne, nähneet metsää puilta vaan veditte koko jutun henkilökohtaisena nenään. Sen huomasin hyvin paitsi näistä ylläpidon julkikommenteista niin myös privoista. Minä en kunnioita turhaa kuvaa puupennin vertaa./sam kirjoitti:Meidän puolesta asia on käsitelty loppuun.
Arvasin kyllä että asia on liian hankala vielä prosessoitavaksi ja ihmiseltä vaaditaan jonnin verran munia ja selkärankaa pyytää anteeksi...vaikeaa vaikka siitä helposti erottaisi miehen ja nulikan.