Mitä kasveja ja paljonko 60-litraiseen akvaan?
Valvoja: Moderaattorit
Mitä kasveja ja paljonko 60-litraiseen akvaan?
Olen siis perustamassa akvaarioa,sorat,kannot,vesi,suodatin ja lamppu on valmiina.Enään sit puuttuis kalat ja kasvit.Elikkäs kertokaapas että mitkä kasvit ois hyviä ja suht helppoja ton kokoseen purkkiin ja paljonko niitä pitäisi laittaa?
-
7330
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Omasta samankokoisesta altaastani löytyy tällainen kasvisto:
takalasia peittää rivi vallisneriaa, joka on kasvaa juuri sopivan kokoisena, liekö sitten joku kääpiömuoto. Sen ympärille on istutettu pari pientä puskaa vedensuosikkia ja vähän intianvesitähdikkiä. Etualalla on matala, punalehtinen miekkakasvi ja pari melalehden tainta. Mattosuodatinta ja pientä kantoa peittävät jaavansammal, riccia ja anubiaat. Limaskaa karsin jatkuvasti pinnalta.
Komea allas, vaikka itse sanonkin.
Kaikki rehut näyttävät pärjäävän yhdellä 15 W loisteputkella (Resunin punertava) ja PMDD-lannoituksella kerran viikossa.
takalasia peittää rivi vallisneriaa, joka on kasvaa juuri sopivan kokoisena, liekö sitten joku kääpiömuoto. Sen ympärille on istutettu pari pientä puskaa vedensuosikkia ja vähän intianvesitähdikkiä. Etualalla on matala, punalehtinen miekkakasvi ja pari melalehden tainta. Mattosuodatinta ja pientä kantoa peittävät jaavansammal, riccia ja anubiaat. Limaskaa karsin jatkuvasti pinnalta.
Komea allas, vaikka itse sanonkin.
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!