Vilkkaita pikkutetroja?
Valvoja: Moderaattorit
-
jokelamaniac
- Advanced Member

Vilkkaita pikkutetroja?
Mitkä noista pikkutetroista olisi sieltä vilkkaimmasta päästä?
Minä juon nyt kahvia!
Yhdessä altaassa on hehkutetroja, ovat tosi vilkkaita, uteliaita ( ja aina kerjäämässä ruokaa ) sekä kauniita.
Isoimmassa altaassa on iso parvi sinineontetroja, ovat myös koko ajan liikkeessä. Noista ei ehdi ( meikäläisen kameralla ) saada kuvaa, joka noille oikeutta tekisi.
Isoimmassa altaassa on iso parvi sinineontetroja, ovat myös koko ajan liikkeessä. Noista ei ehdi ( meikäläisen kameralla ) saada kuvaa, joka noille oikeutta tekisi.
Onnelliset ihmiset ovat odottaneet elämältä vähemmän. -Brana Crncevic-
Kuparitetrat ovat kyllä aika veitikoita, ovat koko ajan puuhastelemassa. Ja värit ovat upeat, pari viikkoo siitä kun tulivat niin johan olivat erivärisiä kuin kaupassa.
-H-
-H-
Kotisivut
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat"
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat"
^ Kuparitetrat oli mulla ainakin varsinaisia ADHD kaloja... Kaiken lisäksi niitä oli vaan 1 koiras + 9 naarasta ja päästelivät jatkuvasti 120 cm akvaariota päädystä päätyyn. Eli yks ainoa koiras piti tuollaisen akkalauman tehokkaasti liikkeessä koko ajan...
Sitten tuollaiset minireviirejä muodostavat kalat ovat kanssa pienessä liikkeessä lähes koko ajan. Mulla oli joskus korutetroja (luultavasti ainakin) ja koiraiden pörhistelyä oli mukava katsella...
Sitten tuollaiset minireviirejä muodostavat kalat ovat kanssa pienessä liikkeessä lähes koko ajan. Mulla oli joskus korutetroja (luultavasti ainakin) ja koiraiden pörhistelyä oli mukava katsella...
Be merrier with a terrier!