Eheimin ikivanha tummanvihreä 6-kulmainen suodatin
Valvoja: Moderaattorit
-
- Member
Eheimin ikivanha tummanvihreä 6-kulmainen suodatin
Sattuuko joku muistamaan edes suurinpiirtein paljonko pyörittää vettä? Tosin niitä on varmaan useammankin kokoisia, tämä on tuollainen kaksipatruunainen, ollut 200-litraisessa. On nääs varmaan lähemmäs kaksikymppinen, ja tekstit on jo aikoja kuluneet pois...
Minulla myös tuollainen ikivanha (mutta tosin 8-kulmainen) Eheim, josta kaikki tiedot pyyhkiytyneet pois. Ollut silloin ainoana suodattimena 200l. Ostettu vuonna -85 Ruotsista.
Mallin luulen suodatinlistan mukaan olevan joko 2209 tai 2009. Edellinen pyörittää ko. listan mukaan 480l/h, jälkimmäinen 500l?/h.
Mallin luulen suodatinlistan mukaan olevan joko 2209 tai 2009. Edellinen pyörittää ko. listan mukaan 480l/h, jälkimmäinen 500l?/h.
Eheim mallit 2009 ja 2209 ovat suodattimia, joita mulla on todella kova ikävä. Ite oon pelastanu niitä maailmalta kaksin kappalein. Toisessa ikää about 20 vuotta, toinen vähän nuorempi. Aina ku sellasen jossain näen, ni hankin varastoon:) Varaosahuolto siihen malliin kuitenki pelaa edelleen täydellisesti.