Kiinnostuin pikoriutasta kun näin yhden linkin missä sellanen oli tehty 6l konjakkilasiin.
http://ealex.aqua-web.org/Nano/index.htm
Nyt itse tahtoisin tuollaisen omaan palloakvaarioon.
Eli kätkö tavallinen hienohiekka vai pitääkö olla sitä korallihiekkaa 10cm paksuudelta?
Entä valaisu, minkälainen, käviskö siihen tyyliin vaikkapa pöytävalaisin?
entäs sisältö, elävää kiveä ja öttiäisiä mitä tullee mukana, jokin kotilo olisi kanssa kiva. Tuli mieleen muuten yksi tyhmä kysymys elikkä, mitä tuo elävä kivi periaatteessa on?
Olen koettanut lukea merivesipuolen juttuja ja jotain tajuan, mutta kaikki ei oikein milläään tahdo mennä päähän, eli anteeksi josn on jotain toosi tyhmiä kysymyksiä.





