Olisiko Porilaisilla kiinnostusta tilaamaan Saksasta?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

pauge75
Junior Member
Junior Member

Olisiko Porilaisilla kiinnostusta tilaamaan Saksasta?

Viesti Kirjoittaja pauge75 »

Heips!

Kuulin kyllä, että tilasitte sieltä just vähän aika sitten, myöhästyin tilauksesta :( . Mutta ajattelin kokeilla jos saatas uusi tilaus piakkoin kehiin? T:Pauge
Kawai
Member
Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kawai »

Hellurei!

Kyllähän tuota jotakin voisi harkita. Ainakin isompi lämppäri tuohon altaaseen olisi hyvä olla. Mutta jos todellakin kimppa saadaan aikaiseksi, niin miettii sitten tarkemmin.

-K-
"Paikallisia sadekuuroja... ja v***t!!" - Nooa, 4341 eKr
Irene
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Irene »

Heips! Kyllä kait mullakin jotain pientä tarvetta ois et olen mukana jos tilaillaan. Samoin en vielä päässy oikeen viime kerralla mukaan kun oli tää allasbrojekti hieman "leväällään"
Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito jos sekään nyt niin kovin tärkeää..
KingLittle
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja KingLittle »

Juu mulla olis kanssa tarvetta kaikenlaiselle pikku rojulle :)
Chyental
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Chyental »

Suodatin pitäis ostaa tohon pikkuakvaan, niin voin heittää vesilintua tuolla fluvalillakin. :)

Irene: Ootko sä se jonka kanssa keskusteltiin Porin akvaarioseuran kokouksessa fisuista? Mulla oli niitä sateenkaaria jne...ja älyttömän kirkkaan oranssinen villapaita, kun tuo pesukone ei oo oikeen reerassa, alkaa vaatteet loppumaan kaapista. :D
-Chyental-
pauge75
Junior Member
Junior Member

Pitääkö tilaajalla olla visa vai mites tuo lasku maksetaan? Postiennakollako? Minä en omista visaa. Kukas hoitas tilausta? Ehkä joku ketä on ennenkin tilannut niin on vähän selvillä tilausjärjestelyistä.. Kuka ilmottautuu vapaaehtosex? Meillä olis jo ihan kiva ryhmä pystyssä, joten laitetaanko tilaus vireille? [;)]
soni
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja soni »

Tälläkin päin kyllä tarvittaisiin ehkä jotain ropetta... Mikä mahtaisi olla kyseisen yhtiön kotisivu, josta tavarat tilattaisiin?
neea02
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja neea02 »

Voisin myös osallistua.
pauge75
Junior Member
Junior Member

Kawai
Member
Member
Viesti:

Tai sitten se on http://www.aquaristikshop.com josta ollaan parin kimpan voimin aiemmin tilattu. Mitä väki on mieltä? Itse suosisin tätä Aquaristikshoppia sen tuttuuden vuoksi etenkin, jos itse VISAllisena ryhdyn taas "vetäjäksi". Tuttu kauppa ja tähän asti asiallista toimintaa kaikin puolin virhetoimitustenkin sattuessa.

-K-
Irene
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Irene »

Chyental kirjoitti:Suodatin pitäis ostaa tohon pikkuakvaan, niin voin heittää vesilintua tuolla fluvalillakin. :)

Irene: Ootko sä se jonka kanssa keskusteltiin Porin akvaarioseuran kokouksessa fisuista? Mulla oli niitä sateenkaaria jne...ja älyttömän kirkkaan oranssinen villapaita, kun tuo pesukone ei oo oikeen reerassa, alkaa vaatteet loppumaan kaapista. :D
En ole ikävä kyllä se jonka kanssa juttelit kun taasen vaan missasin koko tapaamisen :? Oen kyllä jo parikin kertaa ollut jo tulossa mutta aina vaan tuppaa olemaan muuta ohjelmaa. Mutta yritetään, yritetään [;)]
Mitä tilaamiseen tulee niin jos vaan joku "visallinen" sen tekee niin kivaa olisi ja minulle sopii tuo Kawain ehdottama sieltä kun olen jo hieman silmäillyt ostoksia.
Viimeksi muokannut Irene, 17:17, 07.03.2003. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito jos sekään nyt niin kovin tärkeää..
KingLittle
Junior Member
Junior Member

Jeps, eli toivottavasti sulle Kaitsu sopii että hoidat tilauksen taas, viimeksi ainakin hoidit homman hienosti :)

PS. Oliskos Porilaisilla kiinnostusta mahdollisesti taas lähiaikoina mennä esim. tuopin ääreen yhdessä ? :)
Kawai
Member
Member
Viesti:

KingLittle kirjoitti:PS. Oliskos Porilaisilla kiinnostusta mahdollisesti taas lähiaikoina mennä esim. tuopin ääreen yhdessä ?
_o/ Joko mennään?

Toki hoidan tilauksen, kunhan maltatte kanssani. Mulla on oma tsysteemini tuohon hommaan, jolla saan asiat päässäni ja muutenkin järjestykseen. Hieman kenties hitaampi kuin hätähousun järjestelmä, mutta oman mieleni mukainen ja sikäli lohdullinen. Valtavasti siinä on hommaa (uskokaa tai älkää), mutta pääseepähän tapaamaan muita aktiiveja kuten olette huomanneet.

Odotellaan kuitenkin rauhassa viikonlopun ylitse ja katsotaan mikä olisi lopullinen osallistujakaarti. Lisäksi pitää varmistua, ettei tilauksen kokonaisarvo mene yli maagisen visani rajan. Heh. Vai olikohan se visani maagisen rajan? :mrgreen:

Ensi viikolla - mikäli asiaa voidaan pitää sovittuna, että minä hoidan tilauksen - alan sitten vastaanottamaan konkreettisia tuoteluetteloita teiltä.

-K-
KingLittle
Junior Member
Junior Member

Koskas sulle kävis tuo tuopillinen ? :)
Kawai
Member
Member
Viesti:

KingLittle kirjoitti:Koskas sulle kävis tuo tuopillinen ? :)
Riippuen pikkudetaljeista, kyllä sitä pääsee tuohon nurkalle tulemaan aika hyvin. Viikolla harrasteita luonnollisesti haittaa työ. Sunnuntaina olen illalla tien päällä, joten silloin ei ainakaan. Muutenkin viikonloppu lienee buukattu, kun tytär tulee maisemiin. Mutta esim. ensi viikolle ja viikonlopulle otan ehdotuksia vastaan.

-K-

PS. Muutkin mukaan!
KingLittle
Junior Member
Junior Member

Hmm, mulla on itsellä kyllä ensi viikolla iltavuoro eli viikolla ei taida käydä, mutta viikonloppu voisi sopia vähän riippuen saako emäntäkandi muksut hoitoon :)
Kawai
Member
Member
Viesti:

Asia vilpitön!

Laitan ensi viikonlopuksi avoimen iltavapaa-anomuksen vetämään. [;)] Jos hyvin sattuu, loman myöntäjäkin tulee mukaan. :D

-K-
joppe
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja joppe »

Olisin kanssa tulossa kimppaan jos mukaan vielä mahtuu. Edellisestä kimpasta jäi pari putkea tulematta ja koittaisin paikkoa.Muutakin pikkusälää ois hakusessa.
Kawai
Member
Member
Viesti:

Tervetuloa mukaan, joppe. Palaamme astialle todennäköisimmin ensi viikon alkupuolella tämän threadin puitteissa. Systeemi suurinpiirtein sama kuin ennenkin. Tilausmäärienhän ei tarvitse olla suuria, vaan nimenomaan ne halvat hinnat ja kimpan voima. [;)]

-K-
pauge75
Junior Member
Junior Member

Ok, kyllä aquaristikshop käy! Täytyy kattoo sitä tapaamista.. Mulle ei ainakaan pe ilta käy, kun miehellä on saunailta. Eli olisko se lista tilauksesta tarkotus luovuttaa sulle sillon tapaamisessa? Su ilta vois ehkä olla mulle paras..
Kawai
Member
Member
Viesti:

pauge75 kirjoitti:Eli olisko se lista tilauksesta tarkotus luovuttaa sulle sillon tapaamisessa?
Ei suinkaan. Laitan yön nukuttuani ja hieman funtsittuani ajatuksiani tänne threadiin. Tarkoitin vain, että siellä miitissä voi vielä spekuloida tilausta. :mrgreen:

-K-
Kawai
Member
Member
Viesti:

Koska tämä threadi vähän venähti, laitan asiasta uuden otsikon.

-K-
Chyental
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Chyental »

Baariin ei käy tällä viikolla muuta kuin pe tai sunnuntaiehtoo. Ensi viikko on asia erikseen. :)
-Chyental-
Kawai
Member
Member
Viesti:

Sunnuntai on vähän paha, kun maanantaina pitää pari seminaaria vetästä... Helpompaa olisi, jos saisi olla pöydän toisella puolella. :) Toistaiseksi mikä vaan muu näyttäisi käyvän. Vannomatta kuitenkin paras.

-K-
soni
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja soni »

Minkä suuruiset postikuluista mahtaa tulla?
Ja hieman asiaankuulumattomasti: olisin tilauksessa mukana mm. Eheim:in 2210 suodattimella. Mitä siinä on suodatinmateriaalina? Vaahtomuovi?

Kiitos, että jaksatte valistaa tietämätöntä. :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”