Mistä seuraa leopardimonniselle?
Valvoja: Moderaattorit
Mistä seuraa leopardimonniselle?
Mistä monnislajista olisi seuraa yksinäiselle leopardimonniselle, kun leopardeja en ole missään akvaarioliikkeissä nähnyt. Monniset saisivat olla aika pieniä koska allas on vain 60 litraa ja olisi myös plussaa jos niitä olisi helppo kudettaa. Kuinka monta monnista kannattaisi ottaa?
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Odota että leopardeja löytyy. Muista lajeista ei ole leopardimonniselle paljoa iloa, eivät välttämättä edes parveile.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: LAS
Missä päin asustelet? Meillä on taas tulossa uusia leopardimonnisen poikasia, huippuyksilöitä.
Minä ainakin olen huomannnut, etteivät meidän leopardit huoli seuraansa muita. Kuparimonnisia yritin, ja kiville meni. Leopardimonninen kasvaa kyllä melko isoksi 60-litraiseen, kuusi saattaa juuri ja juuri mahtua, mutta ei niillä siellä kovin tilavaa ole.

Minä ainakin olen huomannnut, etteivät meidän leopardit huoli seuraansa muita. Kuparimonnisia yritin, ja kiville meni. Leopardimonninen kasvaa kyllä melko isoksi 60-litraiseen, kuusi saattaa juuri ja juuri mahtua, mutta ei niillä siellä kovin tilavaa ole.
Ken kuuseen kurkottaa, se käpyjä poimii
Meillä taas leopardimonniset parveilee kulmamonnisten kanssa. Ostettu samaan aikaan (voisiko vaikuttaa). Joko ne on kaikki 12 samassa porukassa, tai sitten omissa 6 parvissaan tai välillä mennään niinkin, että parina leopardi+kulma tai sit pikkuporukassa 1 toista lajia+ 2-3 toista lajia..
Akvaariot 40l, 180l, 243l, 252l ja 760l
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
Olen etsinyt leopardeja lähinnä Turun akvaariokaupoista. Turkukin on aika kaukana meiltä, noin 80 kilsaa. Ja mieluiten ostaisin kalat akvaariokaupoista, kun se on jotenkin selvempää niin.
Enkä ole löytänyt mitään muutakaan kalaa akvaariokaupoista, mikä näyttäisi vähääkään leopardimonnisilta.
Olisiko jostain toisesta lajista yksinäiselle leopardille ennemmin haittaa vai hyötyä?
Kannattaisiko yrittää noita kulmamonneja, jos ne parveilisivat leopardin kanssa?
Enkä ole löytänyt mitään muutakaan kalaa akvaariokaupoista, mikä näyttäisi vähääkään leopardimonnisilta.
Olisiko jostain toisesta lajista yksinäiselle leopardille ennemmin haittaa vai hyötyä?
Kannattaisiko yrittää noita kulmamonneja, jos ne parveilisivat leopardin kanssa?
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: TAY
Jos Turusta olet etsinyt, niin Uudessa Akvaariossa tilaavat kyllä, jos ei myyntialtaasta löydy. Riippuu tietysti löytyykö tukustakaan. Kannattaa soittaa ja kysellä.
460l. Seurana tiibetinspanieli Kaaos. Myydään: Ulkosuodatin
-
- Elite Member
Pienessä Akvaariokaupassa on ja kulkevat matkahuollon välityksellä minne tahansa Suomeen.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.