22.1 alkaen näköjään seuraavat lelut ovat myynnissä:

http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages/c. ... automaatti

http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages/c. ... ariopihdit
Laadusta en tiedä yhtään mitään vielä, kai pitää käydä putiikissa hypistelemässä noita

Valvoja: Moderaattorit
Jos Lidlin laatu pelottaa, niin eipä sitten ehkä kannattaisi luottaa tuohon ruokinta-automaattiinkaan. Pienimuotoisen katastrofin kun semmoinenkin voi aiheuttaa, ja juuri silloin kun et itse ole kotosalla.. Kyseistä masiinaa en tarkemmin tunne, voi toki olla ihan käypäkin. Mutta itse silti luotan vain tuohon Rondomaticiinmatha kirjoitti:Ostaisitkos lidl -akvaariopaketin? Itse saattaisin jättää väliin. No pitää tuo ruokinta-automaatti kyllä käydä tarkastamassa.
Näin on, jos kalat ovat aikuisia ja hyvässä lihassa. Poikaset on sitten eri juttu.hande1 kirjoitti:Kalat pärjäävät pääsääntöisesti reilun viikon ilman ruokintaa oikein mainiosti.
Saako noita ostettua mistään?memma kirjoitti: Parin viikon reissuilla meillä toimii ruokinta-automaattina naapurin täti (jolla myös akvaarioita). Sen tädin kun voi ohjelmoida myös lisäämään vettä altaisiin sekä tarkastamaan, että tekniikka toimii ja kalat ovat kunnossa.
Ai niin, yksi huomattava etu unohtui mainita: täti saatiin ilmaiseksipaul kirjoitti:Saako noita ostettua mistään?
Onko sielä teillä päin asuntoja myytävänä tällä hetkellä?memma kirjoitti:Ai niin, yksi huomattava etu unohtui mainita: täti saatiin ilmaiseksipaul kirjoitti:Saako noita ostettua mistään?En ole kyllä nähnyt myynnissä missään, ihan tuurilla löydettiin.
Minulla ovat ruokinta-automaatit käytössä jatkuvasti, vaikka olisin kotona. Automaatit antavat kaloille hiutaleita kaksi kertaa päivässä ja minä ruokin sitten iltasella pelleteillä, räkmiksillä ja muulla tukevammalla ruualla.hande1 kirjoitti:Ihan uteliaisuuttani kysyn, millaista käyttöä moisella automaatilla arvelisitte olevan?
Tietenkin jos ollaan oikein pitemmällä matkalla esim. kaksi viikkoa niin saattaisi olla paikallaan.
Kalat pärjäävät pääsääntöisesti reilun viikon ilman ruokintaa oikein mainiosti. Esim. viikonloppuruoka tabletit vain saastuttavat veden...
Sama täällä kolme rondomatic:kia pörrää meiläkin. Minä annan vaan pakasteet.hannu kirjoitti:Minulla ovat ruokinta-automaatit käytössä jatkuvasti, vaikka olisin kotona. Automaatit antavat kaloille hiutaleita kaksi kertaa päivässä ja minä ruokin sitten iltasella pelleteillä, räkmiksillä ja muulla tukevammalla ruualla.hande1 kirjoitti:Ihan uteliaisuuttani kysyn, millaista käyttöä moisella automaatilla arvelisitte olevan?
Tietenkin jos ollaan oikein pitemmällä matkalla esim. kaksi viikkoa niin saattaisi olla paikallaan.
Kalat pärjäävät pääsääntöisesti reilun viikon ilman ruokintaa oikein mainiosti. Esim. viikonloppuruoka tabletit vain saastuttavat veden...