Halvin nettikauppa?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

ellu77
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Halvin nettikauppa?

Viesti Kirjoittaja ellu77 »

Kerro ihmeessä mikä sinun mielestä on halvin akvaariotarvikkeiden nettikauppa?
Kalamarkku
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Kalamarkku »

Poppeli
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poppeli »

Kalamarkku kirjoitti:Mikken akvaariotarvike
http://kotisivu.dnainternet.fi/mk100/
Tuolta minäkin sain erittäin edullista ja maistuvaa (kalojen mielestä :D ) ruokaa. Toimitus oli myös nopea, mutta nyt taidettiinkin kysyä nimeomaan sitä halpaa.
paul
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja paul »

Edullinen liike on http://www.akvaarioon.fi/
Olen tilannut itsekkin sieltä ja nopea toimitus sekä edulliset hinnat.
Vielä odotellaan, että milloin sinne tulisi akvaarioita myyntiin ;)
Malawi - hietikko-biotoppi
4 x Scieanochromis fryeri iceberg
6 x Labidochromis caeruleus
ellu77
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja ellu77 »

Itse olen paljon tilannut tavaraa nimittäin juuri tuolta akvaarioon.fi.Minusta todella nopea toimitus ja avustavat,jos on jotakin mielen päällä [;)]
Marjis
Member
Member
Akvaarioseurat: LAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marjis »

Montakohan kertaa nettikaupoista on juttua jo...?

Esim:
KLIK
KLIK
KLIK
miuagua
Member
Member

Viesti Kirjoittaja miuagua »

Edullinen liike on http://www.akvaarioon.fi/
Olen tilannut itsekkin sieltä ja nopea toimitus sekä edulliset hinnat.
Vielä odotellaan, että milloin sinne tulisi akvaarioita myyntiin
Itsekkin suosin ja suosittelen ko. nettikauppaa.
Lupasivat vielä laajentaa valikoimaa, ilmeisesti aika lähiaikoina.

Edukkaat hinnat, asiantuntevat ja mukavat myyjät.

Ps. myyvät Hikari Tropical kalanruokia, kannattaa kokeilla *wink wink*
wantukka
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja wantukka »

Tilasin tänään ko liikkeestä päälle viidellä kympillä tavaraa. Eihän tuo sinäänsä ole mikään iso summa. mutta kun tarkoitus oli tilata vain pmmd tarvikkeet ja lämmitin. Mukaan tarttui myös ruokia, savea ja turvetta ja... parasta vissiin koittaa olla nettikaupoista kaukana, kun aina tahtoo mennä yli varojen.
If you focus on what you've left behind, you'll never be able to see what lies ahead
Mikkor
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Mikkor »

wantukka kirjoitti:Tilasin tänään ko liikkeestä päälle viidellä kympillä tavaraa. Eihän tuo sinäänsä ole mikään iso summa. mutta kun tarkoitus oli tilata vain pmmd tarvikkeet ja lämmitin. Mukaan tarttui myös ruokia, savea ja turvetta ja... parasta vissiin koittaa olla nettikaupoista kaukana, kun aina tahtoo mennä yli varojen.
Ainahan siinä käy noin, että laittelee kaikkea kivaa ostoskoriin ja sitten silmät kiinni kassalle. Ja seuraavana päivänä hampaita kiristellen maksaa laskun :D
Mistä näistä tietää..
patu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: FOMA #6
Viesti:

Viesti Kirjoittaja patu »

Akvaarioon.fi on kyllä hyvä nettikauppa, he ovat nyt myös lisänneet merivesipuolta ja kuulemma Tunzen ja Giesemanin tuotteet tulevat olemaan ihan saksan luokkaa, kohta saadaan tilaukset jäämään ihan kotimaahan.
wantukka
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja wantukka »

patu kirjoitti:... kohta saadaan tilaukset jäämään ihan kotimaahan.
Olisihan tämä ihan hyvä asia, mutta luulen monen harrastajan tilaavan Saksasta tavaraa niiden halpojen hintojen takia. Näin ainankin itse toimin. Akvaarioon.fi on toki halpa, mutta tuleeko siitä koskaan kilpailijaa saksan puljujen kanssa.
Kannatan toki Suomalaisuutta ja tuolta puljusta täst edes mm. ruoat ostankin.
If you focus on what you've left behind, you'll never be able to see what lies ahead
paul
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja paul »

wantukka kirjoitti:
Olisihan tämä ihan hyvä asia, mutta luulen monen harrastajan tilaavan Saksasta tavaraa niiden halpojen hintojen takia. Näin ainankin itse toimin. Akvaarioon.fi on toki halpa, mutta tuleeko siitä koskaan kilpailijaa saksan puljujen kanssa.
Akvaarioon.fi:ssä on nopeat toimitukset ja reilusti pienemmät postikulut sekä niille jotka ei osaa niin hyvin englantia niin on varmaan mukavampi suomeksi asioida.
Malawi - hietikko-biotoppi
4 x Scieanochromis fryeri iceberg
6 x Labidochromis caeruleus
murmeliotus
Member
Member

Viesti Kirjoittaja murmeliotus »

Suosittelen akvaarioon.fi:tä! Todellakin nopeat toimitukset ja halvat hinnat :P
patu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: FOMA #6
Viesti:

Viesti Kirjoittaja patu »

paul kirjoitti:
wantukka kirjoitti:
Akvaarioon.fi:ssä on nopeat toimitukset ja reilusti pienemmät postikulut sekä niille jotka ei osaa niin hyvin englantia niin on varmaan mukavampi suomeksi asioida.
Takuun kanssa on myös huomattavasti helpompaa asioida Suomeksi. Itse tilasin Hollannista Tunzen nanostreamit mutta onneksi sain kaupan purettua, kyseiset pumput ovat olleet todella surkeita ja niitä on jouduttu lähettämään takaisin tehtaalle.
aquamarina
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja aquamarina »

Kun itsekseni tilaan, niin kyllä se on akvaarioon.fi. Ja rahaa palaa helposti, kun pitää tilata vähintään 20 eurolla, niin siihen sitten tulee helpostikin tilattua kaikkea muutakin. Mutta kyllä tuolla liikkeessäkin saa rahaa menemään, olen tietenkin yrittänyt sitäkin, että nostan automaatista rahaa sen verran mitä saa mennä, mutta kun on kuitenkin korttikin mukana niin se siitä. Nyt olen "hillinnyt" itseäni, enkä ole käynyt em. liikkeen sivuilla enkä edes liikkeissä, on tässä itsehillintä koetuksella.
miranelda
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja miranelda »

Olipas hyödyllisiä linkkejä!
Kiitos!
Äänestä kuvaani tästä! Odota käyttöliittymän latausta, valitse väri, paina jatka, oikea yläkulma Skippaa intro ja kuva tulee näkyviin.
janssi1
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Re: Halvin nettikauppa

Viesti Kirjoittaja janssi1 »

Akvaarioon.fi on hyvä ja edullinen! Keskiviikkoisin avoinna, joten lahtelaiset menkää ihmeessä tutustumaan!!
_tipi_
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja _tipi_ »

Täällä kanssa on varsinkin osa tuotteista todella edullisia: http://www.zooplus.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuolta olen itse tilausta tekemässä 8-)
500-l (200x50x50cm) akvaario myynnissä/vaihdetaan 300-400l purkkiin
Lammikkoilija
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Lammikkoilija »

http://www.onlineaquariumstore.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Onko joku tilannut tuolta jotain? Toimittavatko Suomeen, en ainakaan sivuita löytänyt mitään estettä sille... Löytyisi etsimäni tarvike paljon halvemmalla kuin Suomesta, ja jopa halvemmalla kuin Saksasta!
Zoom69
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Zoom69 »

Lammikkoilija kirjoitti:http://www.onlineaquariumstore.com/

Onko joku tilannut tuolta jotain? Toimittavatko Suomeen, en ainakaan sivuita löytänyt mitään estettä sille... Löytyisi etsimäni tarvike paljon halvemmalla kuin Suomesta, ja jopa halvemmalla kuin Saksasta!

Ei tuolta saa Suomeen tilattua.
---------------------------------------------------
http://www.opacity.us/" onclick="window.open(this.href);return false;
Teemu Salonen

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

pieniakvaariokauppa.fi on mun suosikki. Tosin mä käytän sitä ihan livenä ku pääkaupunkiseudulla kerran asun. Mut edullinen on ja laatua löytyy. Hakkaako halpa hinta sitte laadun, siitä voidaan olla montaa mieltä;)
f_isu
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja f_isu »

Teemu Salonen kirjoitti:pieniakvaariokauppa.fi on mun suosikki. Hakkaako halpa hinta sitte laadun, siitä voidaan olla montaa mieltä;)
Pieniakvaariokauppa on kyllä ihan mukava "putiikki" eikä tosiaan nimensä veroinen - kokoa löytyy.

Tuohon hakkaako halpa hinta laadun, niin täytyypi todeta, että noista "halpakaupoista" saa samoja tuotteita mitä monista paikallisista liikkeistä, mutta hinta tosiaan on halvempi. Ja ainakin minulle se hinta on joissain tilanteissa se ratkaiseva tekijä - nytkin tilaus Saksaan (aquaristik.net) vetämässä, mistäpä muualta saat esim. Easy Lifen vedenparannusainetta 5-litran pönikässä hintaan 52,98€? Lähetyskuluja toki tulee, mutta nekin huikeat 19,98€ ja kun tilaajia on useampia, eivät lähetyskulutkaan päätä huimaa ja aina tulee tilattua kerralla enemmän (ruokia, kasviravinteita...)

Tekniikkaa olen tilannut aquaristikshop.comista, ainakin minun tilaamani oli siellä hivenen edullisempaa mitä tuolla aquaristik.netissä, kun taas vedenparannusaineet ja ruoat ovat jälkimmäisessä edukkaampia.

Jos nopsasti pitää jotain saada, niin käytän akvaarioon.fi -kauppaa, tänään esim. tein tilauksen, sain sähköpostiin laskun, maksoin sen samantien nettipankista ja tilaus on nyt lähetetty ja on huomenna täällä. Suosittelen lämpimästi!
Teemu Salonen

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Jokainen ulkomailta tehdyistä tilauksista nostaa hintoja suomessa. Tämä on kylmä totuus.

Kylmä totuus on myös se että jokainen ulkomailta hankittu tavara heikentää valikoimaan suomessa. Miksi maahantuojan tai vielä vähemmän vähittäismyyjän kannattaa ottaa varastoon tavaraa jonka jengi tilaa kuitenkin ulkomailta?

Tämä ei niinkään koske tämän palstan muutamaa himoharrastajaa vaan noin kymmentä tuhatta muuta harrastajaa jotka pitävät akvaariota perheen ilona olohuoneessa.

Eli loppupeleissä jokainen ulkomaita hankittu purkki ja purnukka kaivaa kuoppaa suomalaiselta akvaarioharrastukselta.
Deicide
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland

Viesti Kirjoittaja Deicide »

Teemu kirjoitti: "Eli loppupeleissä jokainen ulkomaita hankittu purkki ja purnukka kaivaa kuoppaa suomalaiselta akvaarioharrastukselta"

Vähentää kuoppaa ainakin mun lompsassa.

------------------------
Teemu Salonen kirjoitti:Jokainen ulkomailta tehdyistä tilauksista nostaa hintoja suomessa. Tämä on kylmä totuus.

Kylmä totuus on myös se että jokainen ulkomailta hankittu tavara heikentää valikoimaan suomessa. Miksi maahantuojan tai vielä vähemmän vähittäismyyjän kannattaa ottaa varastoon tavaraa jonka jengi tilaa kuitenkin ulkomailta?

Tämä ei niinkään koske tämän palstan muutamaa himoharrastajaa vaan noin kymmentä tuhatta muuta harrastajaa jotka pitävät akvaariota perheen ilona olohuoneessa.

Eli loppupeleissä jokainen ulkomaita hankittu purkki ja purnukka kaivaa kuoppaa suomalaiselta akvaarioharrastukselta.
Oho... mut siis mun lompsan kuoppaa ainakin keventää
Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
Zoom69
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Zoom69 »

f_isu kirjoitti:nytkin tilaus Saksaan (aquaristik.net) vetämässä, mistäpä muualta saat esim. Easy Lifen vedenparannusainetta 5-litran pönikässä hintaan 52,98€? Lähetyskuluja toki tulee, mutta nekin huikeat 19,98€ ja kun tilaajia on useampia, eivät lähetyskulutkaan päätä huimaa ja aina tulee tilattua kerralla enemmän (ruokia, kasviravinteita...)

Tekniikkaa olen tilannut aquaristikshop.comista, ainakin minun tilaamani oli siellä hivenen edullisempaa mitä tuolla aquaristik.netissä, kun taas vedenparannusaineet ja ruoat ovat jälkimmäisessä edukkaampia.
http://www.tropiquarium-bonn.de/suesswa ... _2213.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuolta saa saman easy lifen 5l pöntön 49,90€ + postikulut 15€ :) Hyvin on tavara kotiin asti tuolta tullut :)
---------------------------------------------------
http://www.opacity.us/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”