Syökö rihmakalat kotiloita?
Valvoja: Moderaattorit
Syökö rihmakalat kotiloita?
haluaisin ottaa rihmakalapariskunnan pieneen altaaseeni ja siellä on "kotilo-ongelma". pienet inhottavat (onkohan postitorvikotiloita nimeltään) ovat vallanneet sen. Syökös rihmat näitä vai rupeenko tuhoomaan muilla konsteilla.
Olen huomannut että vähän kaikki kalat (esim. tetrat, affenet) syövät pieniä kotiloita, jos vain saavat suuhunsa sopimaan. Ei sitä vaikutusta kyllä huomaa, ennen kuin ottaa kalat pois altaasta. Sitä yleensä seuraa sitten kotilopommi. Ja syövät tosiaan vain niitä pienimpiä kotiloita, eivät enää niitä isompia, vaikka niitäkin voidaan nyppiä.
40l, 65l, 128l (80x40x40) ja 300l (120x50x50)
Blogi
Blogi
-
Taju
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Olen kanssa huomannut, että kala kuin kala nappaa tilaisuuden tullen kotilon naamariinsa, mutta pääsääntösesti kotiloita syövien kalojen kanssa huomaa vaikutuksen ihan eri tavalla. Jos kotiloita tulee päivässä kymmenen lisää, ja kalat syövät niitä viikon aikana 5-10, ni eihän tuo paljon lämmitä.
Itse olen saanut aika kivasti pois noita, kun aamullaa nostaa akvasta veks partiksen eväät (kurkku/kesäkurpitsa). Tämä tominee, vaikka altaassa ei partista olisikaan.
Itse olen saanut aika kivasti pois noita, kun aamullaa nostaa akvasta veks partiksen eväät (kurkku/kesäkurpitsa). Tämä tominee, vaikka altaassa ei partista olisikaan.
Se mikä ei tapa, traumatisoi.