Suolan hinta
Valvoja: Moderaattorit
Suolan hinta
Muistaako paljonko Siniriutassa maksaa Tropic Marinen suola ? Lähinnä kiinnostaisi 20 ja 25 kg pakkaukset.
Re: Suolan hinta
simppu kirjoitti:Muistaako paljonko Siniriutassa maksaa Tropic Marinen suola ? Lähinnä kiinnostaisi 20 ja 25 kg pakkaukset.
Kyselin maanantaina Siniriutasta hintaa Tropic Marine suolalle, ei osannut sanoa kun on tulossa uudet hinnat ja hinta on kalliimpi kun viimeksi , suola tulee joskus kuun loppupuolella. Itse ostin Instant Ocean suolaa 20 kg\600 l, pakkauksen ja maksoin siitä 65 euroa (siniriutassa 88 euroa).
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
Itse en ole suolakalaharrastaja, mutta kiinnostaisi tietää, että minkä takia tuota suolaa pitää ostaa akvaarioliikkeestä? Ruokakaupastahan saa merisuolaa about 2mk kilo. Onko siinä kuitenkin jotakin aineita lisätty?rambi kirjoitti:simppu kirjoitti:Muistaako paljonko Siniriutassa maksaa Tropic Marinen suola ? Lähinnä kiinnostaisi 20 ja 25 kg pakkaukset.
Kyselin maanantaina Siniriutasta hintaa Tropic Marine suolalle, ei osannut sanoa kun on tulossa uudet hinnat ja hinta on kalliimpi kun viimeksi , suola tulee joskus kuun loppupuolella. Itse ostin Instant Ocean suolaa 20 kg\600 l, pakkauksen ja maksoin siitä 65 euroa (siniriutassa 88 euroa).
jäppinen kirjoitti:
Laitan alle aamonin aikaisemmin omaan suolakyselyyn postaaman linkin.
amon kirjoitti:
Olisikin noin helppoa, mutta kun siinnä suolassa on muutakin kuin vain suolaa...Itse en ole suolakalaharrastaja, mutta kiinnostaisi tietää, että minkä takia tuota suolaa pitää ostaa akvaarioliikkeestä? Ruokakaupastahan saa merisuolaa about 2mk kilo. Onko siinä kuitenkin jotakin aineita lisätty
amon kirjoitti:
Tässä on tutkimus suolien kesken:
http://www.animalnetwork.com/fish2/aqfm ... efault.asp
-
- Kim Söderberg
- Akvaarioseurat: HAS SMAS FOMA #2
- Viesti:
Olet käsittänyt väärin, Tropic marinin hinta ei tule nousemaan vaan päinvastoin.rambi kirjoitti:simppu kirjoitti:Muistaako paljonko Siniriutassa maksaa Tropic Marinen suola ? Lähinnä kiinnostaisi 20 ja 25 kg pakkaukset.
Kyselin maanantaina Siniriutasta hintaa Tropic Marine suolalle, ei osannut sanoa kun on tulossa uudet hinnat ja hinta on kalliimpi kun viimeksi , suola tulee joskus kuun loppupuolella.
Suolaa saan ehkä jo tulevalla viikolla ja silloin tiedän lopullisen hinnan.
Rahtikulut määräävät lopullisen hinnan.
Terveisin Kimi / Siniriutta
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
Suolien tutkimus ei oikein avautunut minulle tässä intternet exploderissa. Olisiko toimivaa linkkiä?homer kirjoitti:Olisikin noin helppoa, mutta kun siinnä suolassa on muutakin kuin vain suolaa...Jäppinen kirjoitti:Itse en ole suolakalaharrastaja, mutta kiinnostaisi tietää, että minkä takia tuota suolaa pitää ostaa akvaarioliikkeestä? Ruokakaupastahan saa merisuolaa about 2mk kilo. Onko siinä kuitenkin jotakin aineita lisätty
amon kirjoitti:Tässä on tutkimus suolien kesken:
http://www.animalnetwork.com/fish2/aqfm ... efault.asp

Kai tässä sitten muisti huononee, ostin 25 kg helmikuussa ja maksoin 500 mk, kerroit että se siitä pikkasen nousee kun uusi erä tulee (ehkä tosiaan ymmärsin väärin ja tarkoitit että hinta laskee, se on vain hyvä asia sitten).K.S kirjoitti:Olet käsittänyt väärin, Tropic marinin hinta ei tule nousemaan vaan päinvastoin.
Suolaa saan ehkä jo tulevalla viikolla ja silloin tiedän lopullisen hinnan.
Rahtikulut määräävät lopullisen hinnan.
-
- Senior Member
- Viesti:
Tietoa suolista: http://www.animalnetwork.com/fish2/aqfm ... eatures/1/NesteHukka kirjoitti: Suolien tutkimus ei oikein avautunut minulle tässä intternet exploderissa. Olisiko toimivaa linkkiä?
Edit: Korjattu linkit toimiviksi muualtakin säikeestä. --Kaizu
-
- Senior Member
- Viesti:
Hyvin on tultu hinnoissa alas kun nyt saa Tropic Marinen kalliimpaa suolaa Suomesta 69e / 20 kg!rambi kirjoitti:simppu kirjoitti:Muistaako paljonko Siniriutassa maksaa Tropic Marinen suola ? Lähinnä kiinnostaisi 20 ja 25 kg pakkaukset.