Suolan hinta

Meri- ja murtoveden akvaariot, kalat, tekniikka ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
simppu
Junior Member
Junior Member

Suolan hinta

Viesti Kirjoittaja simppu »

Muistaako paljonko Siniriutassa maksaa Tropic Marinen suola ? Lähinnä kiinnostaisi 20 ja 25 kg pakkaukset.
rambi
Advanced Member
Advanced Member

Re: Suolan hinta

Viesti Kirjoittaja rambi »

simppu kirjoitti:Muistaako paljonko Siniriutassa maksaa Tropic Marinen suola ? Lähinnä kiinnostaisi 20 ja 25 kg pakkaukset.

Kyselin maanantaina Siniriutasta hintaa Tropic Marine suolalle, ei osannut sanoa kun on tulossa uudet hinnat ja hinta on kalliimpi kun viimeksi , suola tulee joskus kuun loppupuolella. Itse ostin Instant Ocean suolaa 20 kg\600 l, pakkauksen ja maksoin siitä 65 euroa (siniriutassa 88 euroa).
NesteHukka
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

rambi kirjoitti:
simppu kirjoitti:Muistaako paljonko Siniriutassa maksaa Tropic Marinen suola ? Lähinnä kiinnostaisi 20 ja 25 kg pakkaukset.

Kyselin maanantaina Siniriutasta hintaa Tropic Marine suolalle, ei osannut sanoa kun on tulossa uudet hinnat ja hinta on kalliimpi kun viimeksi , suola tulee joskus kuun loppupuolella. Itse ostin Instant Ocean suolaa 20 kg\600 l, pakkauksen ja maksoin siitä 65 euroa (siniriutassa 88 euroa).
Itse en ole suolakalaharrastaja, mutta kiinnostaisi tietää, että minkä takia tuota suolaa pitää ostaa akvaarioliikkeestä? Ruokakaupastahan saa merisuolaa about 2mk kilo. Onko siinä kuitenkin jotakin aineita lisätty?
homer
Member
Member

Viesti Kirjoittaja homer »

jäppinen kirjoitti:
Itse en ole suolakalaharrastaja, mutta kiinnostaisi tietää, että minkä takia tuota suolaa pitää ostaa akvaarioliikkeestä? Ruokakaupastahan saa merisuolaa about 2mk kilo. Onko siinä kuitenkin jotakin aineita lisätty
Olisikin noin helppoa, mutta kun siinnä suolassa on muutakin kuin vain suolaa...

Laitan alle aamonin aikaisemmin omaan suolakyselyyn postaaman linkin.

amon kirjoitti:
Tässä on tutkimus suolien kesken:
http://www.animalnetwork.com/fish2/aqfm ... efault.asp
homer
Member
Member

Viesti Kirjoittaja homer »

Itse tilasin tropicMarinen suolan (14kg) saksasta kun se tuli melkein samoilla postikuluilla kun Giesemanin HQI.

Ja suomesta sitä ei nyt edes saanut.
Jos hinta vielä nousee ei kannata edes ostaa. (tai ehkä suomalaisen liikkeen kannatuksen vuoksi)

20kg maksaa siellä n.50euroa.
K.S
Kim Söderberg
Kim Söderberg
Akvaarioseurat: HAS SMAS FOMA #2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja K.S »

rambi kirjoitti:

Kyselin maanantaina Siniriutasta hintaa Tropic Marine suolalle, ei osannut sanoa kun on tulossa uudet hinnat ja hinta on kalliimpi kun viimeksi , suola tulee joskus kuun loppupuolella.
Olet käsittänyt väärin, Tropic marinin hinta ei tule nousemaan vaan päinvastoin.
Suolaa saan ehkä jo tulevalla viikolla ja silloin tiedän lopullisen hinnan.
Rahtikulut määräävät lopullisen hinnan.

Terveisin Kimi / Siniriutta
NesteHukka
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

homer kirjoitti:
Jäppinen kirjoitti:Itse en ole suolakalaharrastaja, mutta kiinnostaisi tietää, että minkä takia tuota suolaa pitää ostaa akvaarioliikkeestä? Ruokakaupastahan saa merisuolaa about 2mk kilo. Onko siinä kuitenkin jotakin aineita lisätty
Olisikin noin helppoa, mutta kun siinnä suolassa on muutakin kuin vain suolaa...

Laitan alle aamonin aikaisemmin omaan suolakyselyyn postaaman linkin.

amon kirjoitti:
Tässä on tutkimus suolien kesken:
http://www.animalnetwork.com/fish2/aqfm ... efault.asp
Suolien tutkimus ei oikein avautunut minulle tässä intternet exploderissa. Olisiko toimivaa linkkiä? :D
rambi
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja rambi »

K.S kirjoitti:Olet käsittänyt väärin, Tropic marinin hinta ei tule nousemaan vaan päinvastoin.
Suolaa saan ehkä jo tulevalla viikolla ja silloin tiedän lopullisen hinnan.
Rahtikulut määräävät lopullisen hinnan.
Kai tässä sitten muisti huononee, ostin 25 kg helmikuussa ja maksoin 500 mk, kerroit että se siitä pikkasen nousee kun uusi erä tulee (ehkä tosiaan ymmärsin väärin ja tarkoitit että hinta laskee, se on vain hyvä asia sitten).
Tatu Vaajalahti
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tatu Vaajalahti »

NesteHukka kirjoitti: Suolien tutkimus ei oikein avautunut minulle tässä intternet exploderissa. Olisiko toimivaa linkkiä? :D
Tietoa suolista: http://www.animalnetwork.com/fish2/aqfm ... eatures/1/

Edit: Korjattu linkit toimiviksi muualtakin säikeestä. --Kaizu
Tatu Vaajalahti
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tatu Vaajalahti »

rambi kirjoitti:

Hyvin on tultu hinnoissa alas kun nyt saa Tropic Marinen kalliimpaa suolaa Suomesta 69e / 20 kg!

:D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Meri- ja murtovesi”