Mistä suomenkielinen päiväkirjaohjelma
Valvoja: Moderaattorit
Mistä suomenkielinen päiväkirjaohjelma
Onko PC:lle tehty suomenkielistä päiväkirjaohjelmaa akvaariolle?
Löysin Aquarix 3.0 ja ei toi 3.kotimainen vaikeuksia tuota juuri ollenkaan, mutta...
Onko joku muuten rekisteröinyt ko. ohjelman? Kannattaako/kannattiko?
Löysin Aquarix 3.0 ja ei toi 3.kotimainen vaikeuksia tuota juuri ollenkaan, mutta...
Onko joku muuten rekisteröinyt ko. ohjelman? Kannattaako/kannattiko?
Jeh, itselläni on tuo Aquarix ja rekisteröity versio. Ohjelmassa on omat pahat puutteensa ja kömmähdyksensä jotka huomaa nyt, kun sitä on käyttänyt parisen vuotta.
Ja loppujen lopuksi mitään järkevää katetta ei rekisteröitymiselle saanut, kun kehtasivat nyt eurojen tullessa lähettää kirjeen, että "maksamalla X summan päivitämme ohjelmasi eurot tuntevaksi"
Ja loppujen lopuksi mitään järkevää katetta ei rekisteröitymiselle saanut, kun kehtasivat nyt eurojen tullessa lähettää kirjeen, että "maksamalla X summan päivitämme ohjelmasi eurot tuntevaksi"
Satuinpan löytämään vahingossa tämän keskustelun ja tuli mieleen että onko vieläkään suomenkielistä versiota aqarix-ohjelmasta? En tiedä onko tästä ollut keskustelua sen jälkeen, joten antanette anteeksi jos toistelen samoja asioita ![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
----------------
Ahaa, jatkokeskustelua löytyikin linkistä
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... ht=ohjelma
onko kyseistä ohjelmaa toteutettu? tai jotain muuta?
Edit. typoja typoja..
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
----------------
Ahaa, jatkokeskustelua löytyikin linkistä
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... ht=ohjelma
onko kyseistä ohjelmaa toteutettu? tai jotain muuta?
Edit. typoja typoja..

Muokkaa-namiskaakin voipi käytellä jos kukaan ei ole vielä ehtinyt vastaamaan viime kirjoituksesi jälkeen.
Vink..
Mutta ihan asiaakin oikeasti oli..että tuommoinen ohjelma voisi kiinnostaa minuakin. (en nyt tiedä olisiko tämä kannattanut postata tuohon toisen vaiko ei, nokkeluuteni tekee joskus itsensä liiankin nokkelaksi.) Kuitenniin jos joku tämmöisen väsää tai on väsynnyt voisin olla halukas kokeilemaan sitä.

![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mutta ihan asiaakin oikeasti oli..että tuommoinen ohjelma voisi kiinnostaa minuakin. (en nyt tiedä olisiko tämä kannattanut postata tuohon toisen vaiko ei, nokkeluuteni tekee joskus itsensä liiankin nokkelaksi.) Kuitenniin jos joku tämmöisen väsää tai on väsynnyt voisin olla halukas kokeilemaan sitä.

Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee, mutta sen voi aina kertoa eteenpäin.
Totta, olin vaan niin innostunut asiasta.. I'm very sorryoppo kirjoitti:Muokkaa-namiskaakin voipi käytellä jos kukaan ei ole vielä ehtinyt vastaamaan viime kirjoituksesi jälkeen.Vink..

Tuollainen ohjelma olisi mielenkiintoinen vääntää vaikka itse, mutta enpä tiedä osaisinko. Äiti varmaan osaisi, mutta luulenpa ettei häntä kiinnosta. Paitsi jos keräämme suuren summan rahaa ja lahjomme hänet

-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
Minulla akvaariopäiväkirja toimii ihan Exelillä. Sieltä löytyy vedenvaihdot, uudet kalat, karanteenien pituudet, siraudet, lääkitykset jne.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Juuh, kyllähän excel on ihan passeli ohjelma varmaankin tuohon, itse henk.koht. toivoisin jonkun hieman kehittyneemmän version. Itselläni ei ole kiinnostusta/aikaa sellaista alkaa suunnittelemaan/väsäämään, mutta jos joku tekisi sellaisen niin täällä olisi yksi koekäyttäjä.Mari kirjoitti:Minulla akvaariopäiväkirja toimii ihan Exelillä. Sieltä löytyy vedenvaihdot, uudet kalat, karanteenien pituudet, siraudet, lääkitykset jne.

Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee, mutta sen voi aina kertoa eteenpäin.
-
- Starting Member
Lotus Notes
Itse tein Lotus Notes kannan, kun on töissä tuon notes käytössä, johon kirjailen silloin tällöin. Helpompi kuin excel.
Joskus mietin, että sellaisen veppiversio olisi kiva.Pehis kirjoitti:Ei tietääkseni, mutta siinähän olisikin hyvä projekti parille tämän foorumin koodarille. Itse voin osallistua sitten betatestaajanaOnko PC:lle tehty suomenkielistä päiväkirjaohjelmaa akvaariolle?
hmm. aw on kyllä aika lailla hölmö paikka.
No toihan olis piece of cake jos vaan hankkii välineet. Siis ohjelmat...niinno saisinhan mä ne ilmaiseksikin, mutta jos jotain bisnestä alkais pyörittään, ni sit kyllä pitäis olla kyllä ihan lailliset ohjelmat...Blue kirjoitti:Aquarixin rekisteröiminen ainakin maksaa jotain. Siitähän saisit otettua mallia.. Ainakin siihen pitäisi saada kirjoitettua akvaarion tiedot, lisättyä kaloja ja kasveja tietokantamaisesti, laitettua akvaarion vesiarvot ja listata tavaroita mitä on ostanut. Nuo ominaisuudet löytyy aquarixista.
-Chyental-
-
- Imperaattori
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Veppiversiot on siitä kivoja, ettei tarvitse itse huolehtia tietojen varmuuskopioinnista jne. Mutta olisiko sellainen sitten luotettava, ettei jossain vaiheessa huomaa, että käytetty palvelu ei toimikaan enää ja kaikki tiedot ovat hävinneet. Eli ainakin veppissteemistä olisi oltava mahdollisuus saada datadumppi omista tiedoistaan sopivassa muodossa.dsl kirjoitti:Joskus mietin, että sellaisen veppiversio olisi kiva.Pehis kirjoitti:Ei tietääkseni, mutta siinähän olisikin hyvä projekti parille tämän foorumin koodarille. Itse voin osallistua sitten betatestaajanaOnko PC:lle tehty suomenkielistä päiväkirjaohjelmaa akvaariolle?
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Viesti:
Jos joku moista veppiveriota tahtoo kehitellä ja tehdä niin saa vapaasti käyttää AW:n serveriä kehittämiseen. Yhteys vaan jos kiinnostaa tekeminen. Serverillä tarjolla php, MySQL, perl + jotain muutakin kivaa varmasti...dsl kirjoitti:Joskus mietin, että sellaisen veppiversio olisi kiva.Pehis kirjoitti:Ei tietääkseni, mutta siinähän olisikin hyvä projekti parille tämän foorumin koodarille. Itse voin osallistua sitten betatestaajanaOnko PC:lle tehty suomenkielistä päiväkirjaohjelmaa akvaariolle?
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
Olisikos ideaa, jos täällä a-w:ssa saisi itselleen tehdä pienimuotoisen tietokannan? Vai olisiko siitä mitään hyötyä? Siinä mielessä ehkä että kun on joku ongelma, voisi nopeasti kaivaa esille omat tietonsa jossa olisi tietysti aina ajan tasalla olevat vesiarvot ym.. vai olisiko/sam kirjoitti:Jos joku moista veppiveriota tahtoo kehitellä ja tehdä niin saa vapaasti käyttää AW:n serveriä kehittämiseen. Yhteys vaan jos kiinnostaa tekeminen. Serverillä tarjolla php, MySQL, perl + jotain muutakin kivaa varmasti...dsl kirjoitti:Joskus mietin, että sellaisen veppiversio olisi kiva.Pehis kirjoitti:Ei tietääkseni, mutta siinähän olisikin hyvä projekti parille tämän foorumin koodarille. Itse voin osallistua sitten betatestaajanaOnko PC:lle tehty suomenkielistä päiväkirjaohjelmaa akvaariolle?

-
- Imperaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Viesti:
Luit ajatuksiani ilmeisestiBlue kirjoitti:Olisikos ideaa, jos täällä a-w:ssa saisi itselleen tehdä pienimuotoisen tietokannan? Vai olisiko siitä mitään hyötyä? Siinä mielessä ehkä että kun on joku ongelma, voisi nopeasti kaivaa esille omat tietonsa jossa olisi tietysti aina ajan tasalla olevat vesiarvot ym.. vai olisiko

Tämä tietenkin edellyttää että tämä päiväkirja-ohjelmisto ensin kehitetään ja tehdään toimivaksi. Ajatus on kuitenkin sen verran hyvä että sitä kannattaa miettiä tarkemmin.
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
Juu päättötyön ideaksi tuli nyt sitten tää akvaariopäiväkirja, ja pomon kanssa keskusteltuani toinen vaihtoehto olisi jatkaa tätä ohjelmaa jota nyt teen, päättötyön osiona olis sitten kaikki laskutus, kirjanpito ja semmoset siihen ohjelmaan... Täytyy ny katsoa. Itseäni tää akvaariopäiväkirja kiinnostaisi huomattavasti enemmän, mutta toisaalta saattais tämänhetkisen ohjelman jatkaminen olla oman tulevaisuuden kannalta parempi vaihtoehto? 
Olsitte nähny poikaystävän ja kavereiden ilmeen ku kerroin mitkä on mun päättötyövaihtoehdot...
Ne pitää mua muutenkin ihan hurahtaneena. 

Olsitte nähny poikaystävän ja kavereiden ilmeen ku kerroin mitkä on mun päättötyövaihtoehdot...

-Chyental-