Suodatin rikki!

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
kalakala
Junior Member
Junior Member

Suodatin rikki!

Viesti Kirjoittaja kalakala »

Minulla hajosi suodatin pikkuakvastani (54l). Nyt siellä kalat polskii ilman suodatusta enkä tiedä mitä teen :|? Paljonko maksaa tuon kokoiseen akvaan uusi suodatin, suunnilleen? Jos jollain on myynnissä niin ilmoittaa voi [;)] . Kuinkahan kauan nuo kalaset tuolla jaksaa polskia ilman suodatinta? kalasto: 5 intiaaninsulkaa, pieni partamonni(saa isomman kodin myöhemmin), ja n. 25 kpl miljoonakalan poikasia (jos joku tahtoo niin voi ilmoitella).
Taika-Jim
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Taika-Jim »

Kyllä se suodatin olisi hyvä olla ihan pintaveden liikkeen takia. Happitilanne voi alkaa huonontumaan aika nopeastikkin, jos vesi seisoo, eikä ole minkäänlaista biologista/mekaanista suodatusta toiminnassa.

Profiilissasi ei lue missä asut, mutta minulta saisit ensi hätään melkeinpä pilkkahinnalla Crystal Duo:n suodattimen.

Tosin ihan varma en ole mahtuuko se tuohon akvaarioon korkeutensa puolesta :)
argh
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja argh »

Kalakala, muistanko oikein, olet kajaanilainen?
Minkä merkkinen sulla on se hajonnut suodatin? Mulla olisi jokunen moottori/runko tallella, suodatinpatruunat vaan puuttuu/on muussa käytössä. Voisit saada ensihätään lainaan tai halvalla ostaa. Mailaapas; eve.suikkanen@tutka.net
"Kirjoitan, koska minun ei ole pakko"
kalakala
Junior Member
Junior Member

Suodatin rikki

Viesti Kirjoittaja kalakala »

Joo Kajaanista olen. Nyt ei enää tarvetta suodattimelle, huomenna ostan uuden ja kalat on vielä ihan hyvin voivan näköisiä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”