Suodatin rikki!
Valvoja: Moderaattorit
Suodatin rikki!
Minulla hajosi suodatin pikkuakvastani (54l). Nyt siellä kalat polskii ilman suodatusta enkä tiedä mitä teen
? Paljonko maksaa tuon kokoiseen akvaan uusi suodatin, suunnilleen? Jos jollain on myynnissä niin ilmoittaa voi
. Kuinkahan kauan nuo kalaset tuolla jaksaa polskia ilman suodatinta? kalasto: 5 intiaaninsulkaa, pieni partamonni(saa isomman kodin myöhemmin), ja n. 25 kpl miljoonakalan poikasia (jos joku tahtoo niin voi ilmoitella).
Kyllä se suodatin olisi hyvä olla ihan pintaveden liikkeen takia. Happitilanne voi alkaa huonontumaan aika nopeastikkin, jos vesi seisoo, eikä ole minkäänlaista biologista/mekaanista suodatusta toiminnassa.
Profiilissasi ei lue missä asut, mutta minulta saisit ensi hätään melkeinpä pilkkahinnalla Crystal Duo:n suodattimen.
Tosin ihan varma en ole mahtuuko se tuohon akvaarioon korkeutensa puolesta
Profiilissasi ei lue missä asut, mutta minulta saisit ensi hätään melkeinpä pilkkahinnalla Crystal Duo:n suodattimen.
Tosin ihan varma en ole mahtuuko se tuohon akvaarioon korkeutensa puolesta
Kalakala, muistanko oikein, olet kajaanilainen?
Minkä merkkinen sulla on se hajonnut suodatin? Mulla olisi jokunen moottori/runko tallella, suodatinpatruunat vaan puuttuu/on muussa käytössä. Voisit saada ensihätään lainaan tai halvalla ostaa. Mailaapas; eve.suikkanen@tutka.net
Minkä merkkinen sulla on se hajonnut suodatin? Mulla olisi jokunen moottori/runko tallella, suodatinpatruunat vaan puuttuu/on muussa käytössä. Voisit saada ensihätään lainaan tai halvalla ostaa. Mailaapas; eve.suikkanen@tutka.net
"Kirjoitan, koska minun ei ole pakko"
Suodatin rikki
Joo Kajaanista olen. Nyt ei enää tarvetta suodattimelle, huomenna ostan uuden ja kalat on vielä ihan hyvin voivan näköisiä.