Kiva kuva "kissojen" ystäville.

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
ratti
Member
Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Kiva kuva "kissojen" ystäville.

Viesti Kirjoittaja ratti »

Tässä kuva reisulta, jossa sain syöttää 6kk ikäistä kissan pentua, joka oli saksanpaimenkoiran kokoinen.

http://personal.inet.fi/koti/katja.alan ... /Tikru.jpg
~~ Pieni ja pippurinen eukko ~~
Maarittip
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maarittip »

Voiiihhh! Kuinka ihana! Eikös yhtään pelottanut pitää tällaista kissaa sylissä? Kissa vain kehrää ja nipistelee onnesta, vai?
Olet kyllä onnentyttö! *kieriskelee kateellisena.*
Jokaisessa puutarhassa kasvaa rikkaruohoa.
(yleiseurooppalainen sananlasku)
sera1
Member
Member

Viesti Kirjoittaja sera1 »

Ennenkuin tuommoinen "kisuli" kasvaa täyteen mittaansa on omistaja jo lihakaupan paras asiakas :mrgreen:
ratti
Member
Member
Viesti:

Kisu oli oikein tyytyväinen niin kauan kuin evästä riitti pullossa (noin 20sek). Tiikerit ei mielestäni osaa kyllä kehrätä lainkaan....
Tämä kyseinen eläintarha Thaimaassa on maailman suurin tiikeritarha. Ja siellä pentuja syötti tiikereiden ja ihmisten lisäksi myös siat! Siis ihan tavallinen emakko imetti tiikerinpoikasia.... 8O

Lohdutukseksi kateellisille voin sanoa ettei se ollut niin pehmeä miltä se näyttää. Itseasiassa aika karhea.
Ei minua kyllä pelottanut sekuntiakaan, onnesta soikeana olin kylläkin. Minä kun rakastan kaikkia eläimiä, varsinkin kaikkia kissa-eläimiä.
Ei muuten tuntunut oma 10 kiloinen Maine Coon kolli yhtään isolta tuon jälkeen...
Viimeksi muokannut ratti, 16:36, 12.08.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jani
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
Sukupuoli: Mies

Tikrut

Viesti Kirjoittaja Jani »

Minäkin koin saman kisukokemuksen Phuketin Fantaseassa. Mahtava tunne pitää tiikerinpentua sylissä! Tuosta kehräämisestä senverran, että eräässä luontodokumentissa mainittiin, että isot kissat oppivat kehräämään n. 3 v iässä. Pikku tiikeri siis ei vielä ole ehtinyt oppia kehräämistä :P
satunnainen
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja satunnainen »

Minä olen aikoinaan oppinut, että vain pienet kissaeläimet (felis) kehräävät.
Puumat, ilvekset, kotikissat ja sen sellaiset...

Isot kissaeläimet (panthera) vaan murinoivat ja karjuvat.

Hmm... yksi webbisivu, jota lisätietoja etsiskellessäni luin, väitti, että tämä on vanhentunutta tietoa, ja että nykytietämyksen valossa myös isot kissaeläimet kehräävät.

Mielenkiintoista.
siimis
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja siimis »

Noh, ehkä lumileopardi sitten on pieni kissa..?

Se nimittäin kehrää ainakin niin että mun faijan kuorsauskin jää kakkoseksi :mrgreen: Olin teininä työharjoittelussa Korkeasaaressa ja siellä tuli asia todistettua.

Niitä kuulemma EI olisi saanut rapsuttaa turvamääräysten takia, mutta miten voi olla rapsuttamatta, kun toinen puskee ja kehrää kuin paraskin kotikissa. Tietenkin turvallisesti häkin kaltereiden takana.
satunnainen
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja satunnainen »

Ainahan sitä voi tietojaan ajantasaistaa 8-)
ratti
Member
Member
Viesti:

siimis kirjoitti: Olin teininä työharjoittelussa Korkeasaaressa ja siellä tuli asia todistettua.

Niitä kuulemma EI olisi saanut rapsuttaa turvamääräysten takia, mutta miten voi olla rapsuttamatta, kun toinen puskee ja kehrää kuin paraskin kotikissa. Tietenkin turvallisesti häkin kaltereiden takana.
Eikä! vähän törkeetä! Siis se, että oot ollu tuollaisessa paikassa töissä, ja että sitä pystyi rapsuttamaan! Oon aivan vihreänä kateudesta.
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Aikamoinen kisuli toden totta. Minulle riittäisi kyllä ihan tavallinen maatiaiskissa näin alkuun :P
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”