Kiva kuva "kissojen" ystäville.
Valvoja: Moderaattorit
-
- Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Kiva kuva "kissojen" ystäville.
Tässä kuva reisulta, jossa sain syöttää 6kk ikäistä kissan pentua, joka oli saksanpaimenkoiran kokoinen.
http://personal.inet.fi/koti/katja.alan ... /Tikru.jpg
http://personal.inet.fi/koti/katja.alan ... /Tikru.jpg
~~ Pieni ja pippurinen eukko ~~
-
- Member
- Viesti:
Kisu oli oikein tyytyväinen niin kauan kuin evästä riitti pullossa (noin 20sek). Tiikerit ei mielestäni osaa kyllä kehrätä lainkaan....
Tämä kyseinen eläintarha Thaimaassa on maailman suurin tiikeritarha. Ja siellä pentuja syötti tiikereiden ja ihmisten lisäksi myös siat! Siis ihan tavallinen emakko imetti tiikerinpoikasia....
Lohdutukseksi kateellisille voin sanoa ettei se ollut niin pehmeä miltä se näyttää. Itseasiassa aika karhea.
Ei minua kyllä pelottanut sekuntiakaan, onnesta soikeana olin kylläkin. Minä kun rakastan kaikkia eläimiä, varsinkin kaikkia kissa-eläimiä.
Ei muuten tuntunut oma 10 kiloinen Maine Coon kolli yhtään isolta tuon jälkeen...
Tämä kyseinen eläintarha Thaimaassa on maailman suurin tiikeritarha. Ja siellä pentuja syötti tiikereiden ja ihmisten lisäksi myös siat! Siis ihan tavallinen emakko imetti tiikerinpoikasia....

Lohdutukseksi kateellisille voin sanoa ettei se ollut niin pehmeä miltä se näyttää. Itseasiassa aika karhea.
Ei minua kyllä pelottanut sekuntiakaan, onnesta soikeana olin kylläkin. Minä kun rakastan kaikkia eläimiä, varsinkin kaikkia kissa-eläimiä.
Ei muuten tuntunut oma 10 kiloinen Maine Coon kolli yhtään isolta tuon jälkeen...
Viimeksi muokannut ratti, 16:36, 12.08.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
- Sukupuoli: Mies
Tikrut
Minäkin koin saman kisukokemuksen Phuketin Fantaseassa. Mahtava tunne pitää tiikerinpentua sylissä! Tuosta kehräämisestä senverran, että eräässä luontodokumentissa mainittiin, että isot kissat oppivat kehräämään n. 3 v iässä. Pikku tiikeri siis ei vielä ole ehtinyt oppia kehräämistä 

Oulun Akvaarioseura
http://www.oulunakvaarioseura.net/news.php
http://www.oulunakvaarioseura.net/news.php
-
- Junior Member
- Viesti:
Minä olen aikoinaan oppinut, että vain pienet kissaeläimet (felis) kehräävät.
Puumat, ilvekset, kotikissat ja sen sellaiset...
Isot kissaeläimet (panthera) vaan murinoivat ja karjuvat.
Hmm... yksi webbisivu, jota lisätietoja etsiskellessäni luin, väitti, että tämä on vanhentunutta tietoa, ja että nykytietämyksen valossa myös isot kissaeläimet kehräävät.
Mielenkiintoista.
Puumat, ilvekset, kotikissat ja sen sellaiset...
Isot kissaeläimet (panthera) vaan murinoivat ja karjuvat.
Hmm... yksi webbisivu, jota lisätietoja etsiskellessäni luin, väitti, että tämä on vanhentunutta tietoa, ja että nykytietämyksen valossa myös isot kissaeläimet kehräävät.
Mielenkiintoista.
Noh, ehkä lumileopardi sitten on pieni kissa..?
Se nimittäin kehrää ainakin niin että mun faijan kuorsauskin jää kakkoseksi
Olin teininä työharjoittelussa Korkeasaaressa ja siellä tuli asia todistettua.
Niitä kuulemma EI olisi saanut rapsuttaa turvamääräysten takia, mutta miten voi olla rapsuttamatta, kun toinen puskee ja kehrää kuin paraskin kotikissa. Tietenkin turvallisesti häkin kaltereiden takana.
Se nimittäin kehrää ainakin niin että mun faijan kuorsauskin jää kakkoseksi

Niitä kuulemma EI olisi saanut rapsuttaa turvamääräysten takia, mutta miten voi olla rapsuttamatta, kun toinen puskee ja kehrää kuin paraskin kotikissa. Tietenkin turvallisesti häkin kaltereiden takana.
-
- Junior Member
- Viesti:
-
- Member
- Viesti:
Eikä! vähän törkeetä! Siis se, että oot ollu tuollaisessa paikassa töissä, ja että sitä pystyi rapsuttamaan! Oon aivan vihreänä kateudesta.siimis kirjoitti: Olin teininä työharjoittelussa Korkeasaaressa ja siellä tuli asia todistettua.