Timo kirjoitti:Paljonkos tuli maksamaan nuo lasit.
Lasit on ostettu "tarjouksesta" ostimme Ville V:n kanssa tampereelta kokonaisen lasilevyn 12 mm lasia joka oli huonon muistini mukaan kokonaisuudessaan 19m² ja lasista maksoimme 100 mk/m² + alv valmiiksi määrämittaan leikattuna. Ville haki lasit mansesta j:kylään ja minä hain ne J:kylästä kuopioon. Laseille on tullut hintaa kokonaisuudessaan ehkä noin 2000 mk pintaan.
Silikoonia altaaseen on mennyt tällä hetkellä 4 1/2 tuubia allas ei ole vielä valmis. Tuollaisen kokolasisen akvaarion kasauksessa silikoonin hukkaprosentti on jopa 80-90 % musta silikooni on loppupelissa vain lasien välissä, siihen ei siis tule esim pystysaumoihin silikonia kuin 12 mm eli lasien vahvuus.
rapumies kirjoitti:mutta millainen jalusta. Paljoko lasit makso
Jalusta tulee 40 x 40 mm huonekaluputkesta ammatimiehen hitsaamana 8 säätöjälälla oleva pöytä. Lasien hinta selvisikin jo ylempänä
Ville V kirjoitti:Ja kun minä vielä vaivalla hommasin ja kuskasin sinulle lasit altaaseen (3000 x 750 x 800 mm), ja sinä menit niistä metrin pätkäisemään pois

.
Jep lasithan olivat alussa 3000 x 750 x 800 mm mutta 12 mm lasista tuon kokoinen allas on "hiukan" riskaabelia tehdä varsinkin puisen omakotitalon olohuoneeseen jossa ei ole lattiakaivoa. Sori Ville minä mamoilin...
jartzu65 kirjoitti:Ville V: Minä vielä suurempi hölömö Tihe.n ympäripuhumalla Volvolla raahasin nuita laseja sinne pätkittäväks

Hyvin vetää volvo Jarzu peräkärriä...
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)