128-litraseni näytti siltä, että poksahtaa hetkenä minä hyvänsä, joten siirsin koko sopan 60-litraseen vara-akvaarioon.
Tuota isompaa allasta en jaksa ruveta säätämään. Silikonien vaihdon lisäksi pitäsi ostaa uusi pöytä ja kansilasi > tulisi aika hintavaksi. Ajattelinkin jatkossa pitää vain tuon pikupurkin.
Kalasto on nyt seuraavanlainen:
n. 10 neontetraa
4 hunajarihmakalan poikasta (joista kaksi no 2 cm, kaksi pienempää)
3 katinkultamonnia
ja vettähän oli se 60 litraa
Joudunko luopumaan jostain?
Kalat pieneen vara-akvaan
Valvoja: Moderaattorit
-
susannamarsu
- Junior Member

-
Lisa
- Katalysaattori

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Etpä ainakaan toistaiseksi (joudu luopumaan), mutta hunajoitahan ei sinne noin montaa myöhemmässä vaiheessa mahdu ja pariskunnallakin voi olla sangen tukalat olot, varsinkin jos toinen heistä on pissipäistä sorttia ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Katinkultaisten mahtumisesta pyttyyn saattaa ilmestyä ei-suosittelevaa juttua tähän keskusteluun, mutta itse olen sitä mieltä, että menevät kyllä, tietysti isompi tankki olisi parempi vaihtoehto.
Katinkultaisten mahtumisesta pyttyyn saattaa ilmestyä ei-suosittelevaa juttua tähän keskusteluun, mutta itse olen sitä mieltä, että menevät kyllä, tietysti isompi tankki olisi parempi vaihtoehto.
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
-
susannamarsu
- Junior Member