Uusi myyntipalsta?
Valvoja: Moderaattorit
Uusi myyntipalsta?
Onko kuolleena syntynyt ajatus perustaa myyntipalsta kaikelle muulle kuin akvaariotavaralle? Hämärtääkö se liikaa keskustelupalstan rajattua aihetta?
Lay down your soul to the gods rock `n' roll
Omasta mielestäni kaikki muu myytävä tavara kuin akvaarioihin liittyvä saisi laittaa suoraan Keltaisen pörssin tms. nettisivuille. Mutta tää nyt oli vain mun mielipide ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Uskon, että ystävät ovat kuin hiljaisia enkeleitä, jotka nostavat meidät jaloilleen silloin, kun siipemme unohtavat, miten lennetään.
Re: Uusi myyntipalsta?
Erillistä myyntipalstaa tuskin perustetaan, niitä löytynee netistä riittävästi muutenkin. Tässä aiempi keskustelu http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=13430Mika kirjoitti:Onko kuolleena syntynyt ajatus perustaa myyntipalsta kaikelle muulle kuin akvaariotavaralle? Hämärtääkö se liikaa keskustelupalstan rajattua aihetta?
Akvaarioihin liittymättömät ilmoitukset ovat siis edelleen sallituja, kunnes toisin päätetään.
-
maketzu
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Samapa tuo jos täällä myydään välillä muutakin kuin akvaarioihin liittyviä juttuja. Kyllähän minä ne kohtuudella sallin itse. Mutta mikä tuo kohtuus sitten on niin se on sitten jo toien asia.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.