Uusi myyntipalsta?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Mika
Monnimies
Monnimies

Uusi myyntipalsta?

Viesti Kirjoittaja Mika »

Onko kuolleena syntynyt ajatus perustaa myyntipalsta kaikelle muulle kuin akvaariotavaralle? Hämärtääkö se liikaa keskustelupalstan rajattua aihetta?
Lay down your soul to the gods rock `n' roll
Kajsa
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Kajsa »

Omasta mielestäni kaikki muu myytävä tavara kuin akvaarioihin liittyvä saisi laittaa suoraan Keltaisen pörssin tms. nettisivuille. Mutta tää nyt oli vain mun mielipide [;)]
Uskon, että ystävät ovat kuin hiljaisia enkeleitä, jotka nostavat meidät jaloilleen silloin, kun siipemme unohtavat, miten lennetään.
hakalmi
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hakalmi »

Tervehdys!

Olen samoilla linjoilla Kajsan kanssa. Pyhitettään tämä myyntipalsta vain akvaariotuotteille, niin ei lähde homma hanskasta :D
Miksi tehdä sitä tänään, kun sen voi tehdä myös huomenna!
Skroik
Senior Member
Senior Member

Re: Uusi myyntipalsta?

Viesti Kirjoittaja Skroik »

Mika kirjoitti:Onko kuolleena syntynyt ajatus perustaa myyntipalsta kaikelle muulle kuin akvaariotavaralle? Hämärtääkö se liikaa keskustelupalstan rajattua aihetta?
Erillistä myyntipalstaa tuskin perustetaan, niitä löytynee netistä riittävästi muutenkin. Tässä aiempi keskustelu http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=13430

Akvaarioihin liittymättömät ilmoitukset ovat siis edelleen sallituja, kunnes toisin päätetään. [;)]
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Samapa tuo jos täällä myydään välillä muutakin kuin akvaarioihin liittyviä juttuja. Kyllähän minä ne kohtuudella sallin itse. Mutta mikä tuo kohtuus sitten on niin se on sitten jo toien asia.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Blue
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Blue »

Niin, haittaneeko se jos yhtä sivua kohti on yksi tai kaksi akvaarioihin liittymätöntä ilmoitusta. Siinä vaiheessa kun ilmoituksia alkaisi olla yli puolet, olisi niitä jo liikaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”