Olen varmaankin ostamassa 112L akvariota ja kyselisin, että mitä kaloja voisi laittaa noiden seuraksi? Niidenhän pitää olla pehmeän veden kaloja? Ja tietenkin ne 3 albiinomonnista lissää...
Kiva, jos vastaat!

Valvoja: Moderaattorit
Aika korkea lämpötila albiinoille monnisille koirastaiston vaatima 27-28 astetta, mutta menevät kyllä nippa nappa (ts. sopivat hiinä & hiinä samaan altaaseen). Pehmeän veden kaloja molemmat juu.TosiTahvo kirjoitti:Mulla on taistelukala ja 3 albiinomonnista (tulee lisää kun saan kohta uuden akvarion). Onko ok, että ne on samassa akvaariossa? Mä ainakin sain sellasen käsityksen, että nuo ovat pehmeän veden kaloja. Eli gH alhainen?
112 litraiseen pyttyyn menisi taiston sekä kolmen monnisen lisäksi pari "lisätaistelukalaa" (naaraita), parvi jotakin nyppimätöntä fisua, joka viihtyy lämpimässä vedessä (esim. kardinaalitetra) sekä ne kolme albiinoa monnista, joita kaavailit itsekin. Jos vielä leväsyöjiä tahdot, niin peruspartis on aivan sopiva tähän touhuun.TosiTahvo kirjoitti:Olen varmaankin ostamassa 112L akvariota ja kyselisin, että mitä kaloja voisi laittaa noiden seuraksi? Niidenhän pitää olla pehmeän veden kaloja? Ja tietenkin ne 3 albiinomonnista lissää...