Koulutukseltani olen kemian laborantti, siitä nyt sentään jotain hyötyä akvaarioiden hoidossa voisi kuvitella olevan... vesikemiaa tms.
Ammatinvaihdos on tapahtunut jossain maailman vaiheessa, asuntoihin liittyen myyntineuvottelijana hääräilen
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Sama ala-aste (Pekka Kaasisen luokka) ja yläaste. Taidan myös asua melko likellä (Pohjois-Helsingissä) nykyisin, juoru kertoo. Sattumia.kalaneiti kirjoitti:Peruskoulu Itä-Hakkila/Sotunki
Mulla olis tuosta firmasta ja liikeketjusta yhtä jos toistakin kommentoitavaa, mutta jääköön sanomatta kun kuitenkin ollaan yleisellä foorumilla... =/ Aikoinaan kelloseppäopintojeni aikana olin kyseisessä firmassa töissäkin. Sanotaan vaikka niin etteivät kaikki huhut ole valheitaMudskipper kirjoitti:Pian mut löytää Kultajousesta myymästä koruja, ensin työharjoittelussa, sitten toivottavasti kesätöissä.
Se on kyllä totta.. siis että kysymällä tyhmiä saa tietää enemmän.Megahaili kirjoitti: Koulutus: korkea![]()
Ammatti: toimittaja (ja joo, myös tyhjän-)
Uudelleen verestetyn harrastuksen hyöty ammatti- tai koulutustaustastani? Ainakaan en ujostele möläytellä tyhmimpiäkään kysymyksiä