Sinullahan hitaita kaloja on kun eivät edes kotiloiden vauhdissa pysy.kanttarelli kirjoitti:Minun Corydorakseni taitavat olla sitten sangen hidasta sakkia kun eivät ehdi apajille ennen kierteisiä.

Valvoja: Moderaattorit
Sinullahan hitaita kaloja on kun eivät edes kotiloiden vauhdissa pysy.kanttarelli kirjoitti:Minun Corydorakseni taitavat olla sitten sangen hidasta sakkia kun eivät ehdi apajille ennen kierteisiä.
Sehän ei taas ole kotiloiden vika. Meillä yökalat ruokitaan vasta valojen sammumisen jälkeen ja/tai aamulla, akvaariovuorokaudesta keskiyöllä.-Antti- kirjoitti:Ruokin taisto/rihmakala/piikkisilmäallasta niin, että <leiks> Ruokaa saattaa siis olla yli tunnin akvaariossa lojumassa hujan hajan.
Oletko tuosta ihan varma? Siis tarkoitan vaan sitä, että jospa monnit ovat tottuneet siihen, että ei tarvi tulla paikalle nopeasti, kun ruokaa riittää kumminkin? eli jos ei sitä varmuudenvuoksiannosta antaisikaan, niin ties vaikka alkaisivat nälkäisempinä vikkelämmin siirtymään aterialle? ...kunhan spekuloin, ei tarvi ottaa vakavasti...kanttarelli kirjoitti:Pointtina oli se, että kierteiset ehtivät ruualle ennen monneja (minulla on runsas pohjakasvillisuus altaassa ja monnisten on jopa vaikea päästä ruokaan käsiksi sillä useimmiten se on jonkun melalehtiviidakon seassa)...josta taas seuraa se, että on tiputettava useampi pohjatabletti että monnit saisivat varmasti osansa.