Suomen Paras Akvaarioliike
Valvoja: Moderaattorit
Suomen Paras Akvaarioliike
Omasta mielestäni se on ilman muuta Siniriutta Vantaalla. Paras ja nopein palvelu mitä ikinä voi kuvitella, asiantuntemus kaikessa alaan liittyvässä ja upeat ihmiset tämän kaiken takana...ei voi kun ihmetellä...tällaisiakin yrittäjiä vielä löytyy!!!
11,5 kg (Rapalalla ja murtovedestä)
Enpä ole kaikkia kiertänyt niin auttamatta vähän jäävi vastaus, mutta niistä mitä olen kiertänyt on Helsingin Akvaariokeskus numero yksi 
Aikanaan toiminut Esan Akvaario oli myös mitä mainioin liike, harmi kun on kadonnut kartalta

Aikanaan toiminut Esan Akvaario oli myös mitä mainioin liike, harmi kun on kadonnut kartalta

"Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad." - Penny Arcade
Annetaan kerrankin "hyvän kellon kuulua kauas", Akvaariokeskus on hyvä kauppa kun haluaa ostaa hyvää halvalla, jos jaksaa odottaa vuoroaan...
. Siniriutta on pro-liike, jossa asiantuntemus on huipussaan ja siitä kannattaa jopa maksaa (kahvikin on parempaa
). Nostaisin esiin vielä NL-AQUA:n, ei mitään valittamista (mikä on paljon minulta) ja myös parempaa kahvia
.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

200x60x60 ja yksi iso suklaamonni
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Paras akvaarioliike.. Hmmh. En ole päässyt kiertelemään hirveästi noita kaupunkeja, mutta niillä paikkakunnilla joilla olen kierrellyt on aina yksi kauppa ylitse muiden.
Turussa poikettiin jossakin isommassa, se oli ihan kivan oloinen(En muista nimeä)
Jyväskylä, Reporanka(Kaksi kauppaa)
Hämeenlinna, Pekan Akvaario(En löytänyt muita)
Pori, Porin Akvaariokeskus(Kaksi kauppaa).
Hesa, Helsingin Akvaariokeskus(Kierrellyt vain lähinnä keskustan kauppoja).
Kuopio, Kuopion Akvaario(Kolmesta kaupasta).
Tampere, Coralli(Kaikki liikkeet kierretty).
Mutta jos näistä tarvitsisi valita niin päätyisin Tampereen Coralliin.
Turussa poikettiin jossakin isommassa, se oli ihan kivan oloinen(En muista nimeä)
Jyväskylä, Reporanka(Kaksi kauppaa)
Hämeenlinna, Pekan Akvaario(En löytänyt muita)
Pori, Porin Akvaariokeskus(Kaksi kauppaa).
Hesa, Helsingin Akvaariokeskus(Kierrellyt vain lähinnä keskustan kauppoja).
Kuopio, Kuopion Akvaario(Kolmesta kaupasta).
Tampere, Coralli(Kaikki liikkeet kierretty).
Mutta jos näistä tarvitsisi valita niin päätyisin Tampereen Coralliin.
Helsingin Akvaariokeskus on kyllä hyvin vahva ykkönen omallakin listallani. Jo ihan senkin vuoksi että valikoima siellä sopii minulle kuin nyrkki silmään. Valtava valikoima kasveja saa minut aina hyrisemään ja monneja ja muita kiintoisia otuksia löytyy enemmän kuin mitä omiin altaisiin koskaan saisi mahtumaan. Vastauksen saa mihin kysymykseen tahansa ja sieltä lähtee aina hyvällä mielellä pois. Niin, ja ne altaat. Helsingin ja Porin Akvaariokeskuksien kautta taidan jatkossakin laajentaa lasilaatikkokokoelmaani.
Jätän nyt sitten muut liikkeet luettelematta kun kyse oli parhaasta liikkeestä. Mutta kyllä niissä muissakin on melkoisen hyviä ja helmiä tuntuu löytyvän monesta kaupungista.
Jätän nyt sitten muut liikkeet luettelematta kun kyse oli parhaasta liikkeestä. Mutta kyllä niissä muissakin on melkoisen hyviä ja helmiä tuntuu löytyvän monesta kaupungista.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
- Sukupuoli: Mies
AKvaariokeskus
Hgin Akvaariokeskus saa minun ääneni. Omistaja tosi mukava ja hyvät valikoimat etenkin ahven, tonkija ja plekopuolella. 

Oulun Akvaarioseura
http://www.oulunakvaarioseura.net/news.php
http://www.oulunakvaarioseura.net/news.php
Kyllä minä sanoisin että Siniriutta tahi 4 pets Mansku ovat tämän hetken suosikkejani. Kauppiaiden tietotaitoja en edes arvostele tässä tapauksessa koska minen tartte hirviästi kauppiasta tai myyjiä kuin haavimaan ne retkeleen kalat ylös (en tiedä siis miten alottelijaystävällisiä kaupat ovat, paitsi että Mari nyt ainakin saa hikoilemaan tietomäärällään..
) mutta nämä kaupat miellyttävät valikoimaltaan ja ulkoisilta puitteiltaan. Molemmille vielä kun saataisiin myymälän paikka meikäläisen naapuriin niin olisin hirveen tyytyväinen.

-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Sama vika täälläkinnikita kirjoitti:Kotkan paratiisikala on paras missä olen tähän mennessä käynyt. Muuala en enää asioi ellei ole ihan pakko. siellä hinta ja laatu on kohdallaan

Myös Kvlan Faunatar on hyvä paikka, lähinnä kylläkin koiraneuvoja kysellyt sieltä.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Paras liike riippuu kyllä paljon siitä mitä haluaa ostaa. Itse olen käynyt Siniriutassa, Akvaariokeskuksessa ja NL-Aquassa mieluiten. Näistä olen sitten valinnut aina sen mukaan mitä tarvitsen. Yhdessäkään näistä kun ei ole kaikkea mitä olen tarvinnut. Toinen valintaperuste on myös sijainti. Siniriutta on mielestäni hiukan edullisempi ainakin kiertovesipumpuissa, mutta ei sinne asti viitsi ihan pelkästään parin euron säästön takia ajaa..Kaikissa olen saanut asiallista palvelua.
Satu
-
- Member
- Viesti:
No niistä muutamista hassuista liikkeistä, joissa olen käynyt, saa Helsingin Akvaariokeskus täältä lisä-äänen
.
Vastauksia saa kuin apteekin hyllyltä, enkä ikuna unohda partamonnin poskipiikkien esittelyä
Valikoima hyvä ja aina on jäänyt hyvä mieli.

Vastauksia saa kuin apteekin hyllyltä, enkä ikuna unohda partamonnin poskipiikkien esittelyä
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin!
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Parhaimmat liikkeet missä olen käynyt ovat Hyvinkään Akvaariokulma ja Helsingin akvaariokeskus.
Kummassakin hyvät valikoimat monnikaloja ja kirjoahvenia.
Hmm, siniriutasta en oikein tykännyt, vaikka myyjän tuntemus oli sivustasilmällä asiantuntevaa. Mutta miinuksena oli aika vähäinen valikoima, liian ahtat käytävät, kalojen ja kasvien nimien ja hintojen puuttuminen suurimmaksi osaksi ja myyntitiski hassusti keskellä kauppaa.
Sekä muutamassa muussa eläinkaupassa olen käynyt (Hämeenlinnan liikeet, Heinolan liike, muutamia paikkoja Helsingissä...)
Kummassakin hyvät valikoimat monnikaloja ja kirjoahvenia.
Hmm, siniriutasta en oikein tykännyt, vaikka myyjän tuntemus oli sivustasilmällä asiantuntevaa. Mutta miinuksena oli aika vähäinen valikoima, liian ahtat käytävät, kalojen ja kasvien nimien ja hintojen puuttuminen suurimmaksi osaksi ja myyntitiski hassusti keskellä kauppaa.
Sekä muutamassa muussa eläinkaupassa olen käynyt (Hämeenlinnan liikeet, Heinolan liike, muutamia paikkoja Helsingissä...)
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Esan Akvaario oli kyllä paras, mihin itse olen törmännyt. Kurki on ok, samoin Akvaariokeskus, eikä Salamanterissakaan ole mitään valitettavaa. 

Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
Paras liike
Paras liike NL-Aqua, varsinkin kun harrastan kirjoahvenia, henkilökunta tietää kirjoahvenista todella paljon, sijainti ja aukioloajat eivät parhaat.
Siniriutta hyvä, oli ennen kyllä vielä parempi näin kirjoahvenharrastajan silmin. sijain myös hieman vaikea
Helsingin akvaariokeskus hyvä, myöskin kirjoahvenia ajoittain, sijainti hyvä, tilat ahtaat.
Tässä omat mielipiteeni
Levander
Siniriutta hyvä, oli ennen kyllä vielä parempi näin kirjoahvenharrastajan silmin. sijain myös hieman vaikea
Helsingin akvaariokeskus hyvä, myöskin kirjoahvenia ajoittain, sijainti hyvä, tilat ahtaat.
Tässä omat mielipiteeni
Levander
paras akvaarioliike
Kotkassa Paratiisikala on paras, siisti, kala-kasvi valikoima hyvä, kohtuulliset hinnat ja mitä parasta hyvä palvelu.
-
- Junior Member
So, so! Menitkös samaan lankaan kuin minä ja kaverini liikkeessä, kun emme hintoja löytäneet - Akvaliikkeistä kokomuksia Omistajan mukaan hinnat ovat siellä!SannaKaisa kirjoitti:Siniriutasta ... ja tietojen/hintojen puuttuminen...