Tämä kauppias esitteli ylpeänä villejä, kahta valtavaa kiekkoa, joissa oli myös häikäisevän kaunista (ei räikeää, kuten jalostetuilla) kuviointia pinnassa ja sanoi, että niillä pitäisi oikeasti olla kaksinkertainen hinta, tai vähintään 120 euroa kappale, mutta kun ne eivät mene kaupaksi. Täällä suositaan oransseja, sinisiä ja sen tyylisiä jalostettuja kiekkoja harrastajien toimesta. Niiden hintakin on sitten suhteessa korkeampi kuin tavallisten ruskeiden. Minä pidän näistä luonnollisista

.
Noi 2 isoa VF kiekkoa olivat kyllä upeimmat kiekot, mitä olen koskaan nähnyt. Ja isoimmat. No, minun rahapussini venyi joten kuten näihin 20 euron hintaisiin pieniin kavereihin. Nekin maksaisivat tukussa puolet vähemmän, kauppiaan täytyy vetää välistä

. Mutta kyllä ne siitä kasvavat varmasti

! Hyvin ne jo voivat alun yskimisen jälkeen. Pienin vain oli syömättä ekan viikon niin se jäi noita lihavampia kiekkoja jälkeen selvästi heti kasvussa. Saas nähdä jaksaako se pitää puoliaan loppupeleissä, vaikka nyt jo tervehtyy kovaa vauhtia muuten. Kiekot ottavat kovasti nyt tässä vaiheessa yhteen kun koti on jo tullut tutuksi ja sapuskaa riittää.