Tähän akvatouhuun hurahtaa näköjään samalla tavalla, kuin tatuointeihin: kun yhden ottaa, haluaa toisen ja kolmannen....
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mutta kivaa hullun hommaa!

Valvoja: Moderaattorit
ööö...no tuota jokunen viikko sitten ostin tuon käytetyn akvan ja se täti joka sen mulle möi aikoi sijoittaa akvasta saamansa rahat heti seuraavana päivänä uuteen tatuointiinmuuriset kirjoitti:
Tähän akvatouhuun hurahtaa näköjään samalla tavalla, kuin tatuointeihin: kun yhden ottaa, haluaa toisen ja kolmannen....![]()
jupu74 kirjoitti:Kyllä käsistä karkaa, tällä hetkellä 60m2 kaksio ja akvoja kuitenkin vain 200l, 100l ja 60l mutta tulossa taas 270l :/ Mutta on ne niiiinihania:)
No tietenkin sukkanauhaKÄÄRMEEN poikastamuuriset kirjoitti:vähän yli 100 litranen itse tehty terraario, jossa oli 1 aikuinen ja 11 sukkanauhapoikasta!!
Ot: Itse sain mieheltä eilen kuulla, että meidän (mitä hel* ?!?) asuntoon tulee olohuoneeseen seinän mittanen seura-akvaario ja makkariin sitten pallokala- ja rapuakvaario(t). Mies ei siis ole ikinä omistanut akvaariota, kiinnostui niistä ihan vasta...patu kirjoitti: Monellakohan kanssa akvaristilla on mennyt sukset ristiin siipan kanssa altaiden takia