Rovaniemen akvaarioliikkeet?
Valvoja: Moderaattorit
Rovaniemen akvaarioliikkeet?
Onko Rovaniemellä muita akvaarioliikkeitä kuin Akvaariosoppi? Mie oon siinä keskustassa pyöriny mutta ei ole sattunut silmään toista.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
- Sukupuoli: Mies
Kansankadulla
Eikös se Kaarinan pitämä, Rovaniemen vanhin eläinkauppa ole vielä olemassa? Osoite on Kansankatu 2. Aika lailla kaupungin kirjaston ja Lappiatalon lähellä.
Siellä on tullut pennusta lähtien kaloja osteltua ja tiirailtua. Olen joskus aikoinaan ollut jopa TET harjoittelijana siellä. Kaarinalla onkin mun yksi ruskoripsari ollut hoidossa jo vuosikausia. Kaarina on mukava kauppias!
Siellä on tullut pennusta lähtien kaloja osteltua ja tiirailtua. Olen joskus aikoinaan ollut jopa TET harjoittelijana siellä. Kaarinalla onkin mun yksi ruskoripsari ollut hoidossa jo vuosikausia. Kaarina on mukava kauppias!
Oulun Akvaarioseura
http://www.oulunakvaarioseura.net/news.php
http://www.oulunakvaarioseura.net/news.php
Juu, Kaarinalla käydään mekin. Valikoimasta löytyy kaikkea peruskamaa ja joskus jotain erikoisenpaakin. Hinnatkin ovat vähemmän suolaset kuin akvaariosopissa (josta tosin löysin viime viikolla todella halpoja katkarapuja). Kaarinan eläinkauppa löytyy tosiaan Kansankadulta, eli samalta kadulta Akvaariosopin kanssa, mutta toisesta päästä.
Tosi ystävyys ei jäädy pakkasessa.
-
- Kivenpyörittäjä
- Akvaarioseurat: SMAS, FOMA #11
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Vinkki: takapihalla on asiakaspaikoitus, ei mene lanttia kadunvarren mittariin. Kaarinalla on kiva asioida, reilu täti ja liikkeessä tiivis tunnelma
Btw. siinä voisi olla työpaikka työtäpelkäämättömälle ihmiselle. On Kaarina jo jonkun aikaa puhuskellut eläkkeellejäännistä. Siitäpä sitten kultaa vuolemaan, semmonen joka pelaa muttei pelkää![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

Btw. siinä voisi olla työpaikka työtäpelkäämättömälle ihmiselle. On Kaarina jo jonkun aikaa puhuskellut eläkkeellejäännistä. Siitäpä sitten kultaa vuolemaan, semmonen joka pelaa muttei pelkää
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Vettä tällä hetkellä vain vasemmassa polvessa...