Rovaniemen akvaarioliikkeet?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Reset
Starting Member
Starting Member

Rovaniemen akvaarioliikkeet?

Viesti Kirjoittaja Reset »

Onko Rovaniemellä muita akvaarioliikkeitä kuin Akvaariosoppi? Mie oon siinä keskustassa pyöriny mutta ei ole sattunut silmään toista.
Jani
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
Sukupuoli: Mies

Kansankadulla

Viesti Kirjoittaja Jani »

Eikös se Kaarinan pitämä, Rovaniemen vanhin eläinkauppa ole vielä olemassa? Osoite on Kansankatu 2. Aika lailla kaupungin kirjaston ja Lappiatalon lähellä.

Siellä on tullut pennusta lähtien kaloja osteltua ja tiirailtua. Olen joskus aikoinaan ollut jopa TET harjoittelijana siellä. Kaarinalla onkin mun yksi ruskoripsari ollut hoidossa jo vuosikausia. Kaarina on mukava kauppias!
Reset
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Reset »

Kiva että on olemassa muitakin. Tuo Akvaariosoppi kun hieman tökkii mun makuun. Pitää panna osoite ylös seuraavaa Roin reissua varten. :)
Chuna
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Chuna »

Juu, Kaarinalla käydään mekin. Valikoimasta löytyy kaikkea peruskamaa ja joskus jotain erikoisenpaakin. Hinnatkin ovat vähemmän suolaset kuin akvaariosopissa (josta tosin löysin viime viikolla todella halpoja katkarapuja). Kaarinan eläinkauppa löytyy tosiaan Kansankadulta, eli samalta kadulta Akvaariosopin kanssa, mutta toisesta päästä.
Tosi ystävyys ei jäädy pakkasessa.
Jyrkiboy
Kivenpyörittäjä
Kivenpyörittäjä
Akvaarioseurat: SMAS, FOMA #11
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jyrkiboy »

Vinkki: takapihalla on asiakaspaikoitus, ei mene lanttia kadunvarren mittariin. Kaarinalla on kiva asioida, reilu täti ja liikkeessä tiivis tunnelma :mrgreen:

Btw. siinä voisi olla työpaikka työtäpelkäämättömälle ihmiselle. On Kaarina jo jonkun aikaa puhuskellut eläkkeellejäännistä. Siitäpä sitten kultaa vuolemaan, semmonen joka pelaa muttei pelkää [;)]
Vettä tällä hetkellä vain vasemmassa polvessa...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”