Miksiköhän tuo akvaario vie niin mukanaan, että haluaa vain enemmän ja enemmän?
Valvoja: Moderaattorit
Tuon olen minäkin käynyt lävitse.ParratonMonni kirjoitti:Minulla on nyt ollut puolisen vuotta tuo 180 litrainenallas, joka tuntuu kummasti kutistuneen sitten hankintahetken!
Mieli halajaa ainakin 300 litraista, mieluummin semmoista viitisensataista..
Eikö ne isoimmat "nykyisten" AW:laisten altaat ole 1500 litran hujakoissa? Tosin akvaariomaailmassa esiteltiin 3000 litrainen kotiallas, mutta tietääkseniRvanirppu kirjoitti:Pakostakin herää kysymys, että minkäkokoinen mahtaa olla suurin awlaisten allas??
Omat haaveeni ovat jokseenkin "ikävät", perustuvat myös lempparikalojen ympärille:saram kirjoitti:Itse haaveilen ehkä 500-litraisesta. Ihastuin leväbarbeihin aikoinani, kun pidin niitä satalitraisessa, josta pääsivät takaisin liikkeeseen lopulta. Olisi kovin kiva tarjota hyvät oltavat suloisille vipeltäjille.
Kyllä tuo 1580 alkaa tuntumaan pieneltä kun sitä vuoden katselee. Minun allas on 300x80x60 ja jo noin puolen vuoden jälkeen alkoi tuntumaan, että olisi tuo pohja vuonut olla 300x100. Sellaiseen olisi saanut niin paljon hienompia sisustuksia tehtyä.Joepa kirjoitti:500 litrainen vaihtui pienen "perheneuvottelun" jälkeen 1100 litraiseksi
ja se nyt keväällä hiukan pidemmän palaverin jälkeen 1580 litraiseksi. Suurempaa en haaveile (ainakaan vielä).