Valvoja: Moderaattorit
Hommaa semmoista liimattavaa tarranauhaa. Itse löysin sitä pienen paikkakunnan pienestä kangaskaupasta, eli luulisi sitä olevan ihan yleisesti kangaskauppojen valikoimassa. Ainoa ongelma siinä on, että se liima on sitten todella pitävää ja hankala saada irti jalustasta.Skroik kirjoitti:Kertokaapas nyt samalla, miten sen tarranauhan saa parhaiten kiinnitettyä putkijalustan reunaan? Vai menisikö niittaamalla vesivaneriin? Styroksiin ei tee mieli kiinnittää mitään, se hajoaa kuitenkin ennemmin tai myöhemmin.
Ja minä kun kuvittelin, että sellainen "liimanauha" ei varmasti pidä.kalafriikki kirjoitti:Hommaa semmoista liimattavaa tarranauhaa. Itse löysin sitä pienen paikkakunnan pienestä kangaskaupasta, eli luulisi sitä olevan ihan yleisesti kangaskauppojen valikoimassa. Ainoa ongelma siinä on, että se liima on sitten todella pitävää ja hankala saada irti jalustasta.
Kannattaa ihan suosiolla niitata se tarranauha vaneriin, mutta silti sen on hyvä olla liimattavaa nauhaa.Skroik kirjoitti:Ja minä kun kuvittelin, että sellainen "liimanauha" ei varmasti pidä.Täytyy varmaan lähteä sellaista metsästämään. Eipä tuo haittaa, vaikka irrottaminen olisikin hankalaa. Jalustan voi aina kääntää (tosi helppoa, tyhjentää vaan altaasta useamman sata litraa vettä ja reilu sata kiloa hiekkaa ensin
) tai sitten tyytyy tarraamaan jotain muuta siihen nauhaan, jos ei verhokangasta enää tarvitse. Ehkä sen nauhan saisi liimattua vaneriin, pitää testailla.