![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Kun Sinä mietit myynti-ilmoituksen laatimista, katsotko ensin, kaipaako ostetaan-puolella joku Sinun myynti-artikkeliasi?
Valvoja: Moderaattorit
Hyvinhän se toimii. Olen saanut sitä kautta kaiken mitä olen halunnut. Ei ole tarvinnut edes lukea myydään palstaa.PaulaP kirjoitti:Mitä merkitystä ostetaan-palstalla on, jos myyjät eivät edes tarjoa siellä oleviin ilmoituksiin tavaraa?![]()
Ensin on tullut laitettua ilmoitus ja sitten vasta katsottua muita ilmoituksia. Vaan kaupaksi en ole saanut. Parempi ostaja olen ollut. Kiitos vain myyjille!PaulaP kirjoitti:Kun Sinä mietit myynti-ilmoituksen laatimista, katsotko ensin, kaipaako ostetaan-puolella joku Sinun myynti-artikkeliasi?
Juu, voi voi, mutta jos ostoilmoitusta tehtäessä ei ole ensimmäistäkään sopivaa myynti-ilmoitusta? Tottahan sitä ensimmäisenä kahlaa kaikki myynti-ilmoitukset läpi,. jos jotain etsii... Sitä vaan ostoilmoituksen jättäjänä toivoo, että myyjät tekisivät samoin.mariana kirjoitti:Voihan sen ajatella myös toisin päin? Ennen kun laittaa ostetaan ilmoituksen kannattaa katsoa onko jo myynnissä haluamaansa tavaraa?
Kuin myös, usein luen myös ostetaan-palstaa vaikka mniulla ei olisi mitään mitä olen aikonut juuri nyt myydä. Mutta jos joku etsii jotakin, mitä minulla sattuu olemana ylimääräisenä niin voin sillee ahaa-elämyksenä vastata ilmoitukseen ja tarjota minulta löytyvää tuotettaAnii kirjoitti:Jos laitan myyntiin jotain, niin luen ensin ostetaan palstan, ja jos siellä ei ole ostajaa näkyvissä, laitan ilmoituksen myyntipalstalle.