Myyjä, luetko ostetaan-palstaa?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
PaulaP
Junior Member
Junior Member

Myyjä, luetko ostetaan-palstaa?

Viesti Kirjoittaja PaulaP »

Mitä merkitystä ostetaan-palstalla on, jos myyjät eivät edes tarjoa siellä oleviin ilmoituksiin tavaraa? [}:)]

Kun Sinä mietit myynti-ilmoituksen laatimista, katsotko ensin, kaipaako ostetaan-puolella joku Sinun myynti-artikkeliasi?
mariana
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja mariana »

Voihan sen ajatella myös toisin päin? Ennen kun laittaa ostetaan ilmoituksen kannattaa katsoa onko jo myynnissä haluamaansa tavaraa?

Jos myyjä haluaa myydä tuotteen tarjousten perusteella, on helpompi laittaa ilmoitus myydään osastolle jolloin kiinnostuneet voivat tehdä tarjouksen yv.llä.

Olen kyllä saanut tarjouksia kasveista kun olen laittanut ilmoituksen ostetaan osastolle mutta jos minulla on haussa akvaario, suodatin ym. niin mielelläni kahlaan myydään ilmoituksia itse läpi ja lähestyn myyjää itse jos sopiva löytyy.

Jokainen taplaa tyylillään. [;)]
tellie
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja tellie »

Seurailen molempia palstoja, ja sitten (toivottavasti) muistan, jo joku on kaipaillut jotain, mistä aion luopua. Yksi lappo oli tällainen, mutta kaipailija oli jo lapon saanut :) Tosin eipä tässä ole paljon kertynyt mitään.
Kissan nimi on Naunau, koiran Hauhau, kalan Pulpul, Tippi tai Sergei.
dth
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja dth »

Aika harvoin on mitään myytävää, mutta eipä tule Ostetaan-palstaa vilkuiltua jos jotain myyntiin laittaa. Äärimmäisen harvoin muutenkaan.
Life is just a big illusion, and we all believe in it...
dsl
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja dsl »

En lue.

Miksi lukisin? Jos haluan päästä tavarasta eroon mahdollisimman pienellä vaivalla, niin lukeminen ei tue tavoitetta.
hmm. aw on kyllä aika lailla hölmö paikka.
111na
Elite Member
Elite Member

Re: Myyjä, luetko ostetaan-palstaa?

Viesti Kirjoittaja 111na »

PaulaP kirjoitti:Mitä merkitystä ostetaan-palstalla on, jos myyjät eivät edes tarjoa siellä oleviin ilmoituksiin tavaraa? [}:)]
Hyvinhän se toimii. Olen saanut sitä kautta kaiken mitä olen halunnut. Ei ole tarvinnut edes lukea myydään palstaa. :) No joo... :P

PaulaP kirjoitti:Kun Sinä mietit myynti-ilmoituksen laatimista, katsotko ensin, kaipaako ostetaan-puolella joku Sinun myynti-artikkeliasi?
Ensin on tullut laitettua ilmoitus ja sitten vasta katsottua muita ilmoituksia. Vaan kaupaksi en ole saanut. Parempi ostaja olen ollut. Kiitos vain myyjille! ;)
Morrgan
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Morrgan »

Harvemmin myyn, mutta kun myyn niin yleensä tarkistan ensin pikaisesti onko ostetaan-palstalla ilmoitus sellaisesta tavarasta. Kyllä se vaikuttaa toimivan, sillä sinne on tullut laitettua useampi ilmoitus ja vain pari kertaa se ei ole tuottanut tulosta (ja niissäkin tapauksissa ei ole myydään-osiossakaan näkynyt sopivia ilmoituksia).
tepy
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja tepy »

Kyllähän noita kumpaakin palstaa tulee seurattua ja lahjoitetaan- ja vaihdetaan- palstat vielä päälle. Itsellä kun sattuu olemaan haussa jonkun verran tavaraa. Partista en saanut lahjoitettua (kumma juttu :roll:) mutta kierteisiä meni, en ole löytänyt valaisimia ostoilmolla enkä myyntipalstaa seuraamalla, kasveja sain ostoilmolla. Muutenkin yhteydenottoja tulee tosi vähän meikäläisen ilmoituksiin, yleensä ei yhtään - 2. Johtuneeko sitten myytävästä/ostettavasta tavarasta vai sijainnista.
PaulaP
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja PaulaP »

mariana kirjoitti:Voihan sen ajatella myös toisin päin? Ennen kun laittaa ostetaan ilmoituksen kannattaa katsoa onko jo myynnissä haluamaansa tavaraa?
Juu, voi voi, mutta jos ostoilmoitusta tehtäessä ei ole ensimmäistäkään sopivaa myynti-ilmoitusta? Tottahan sitä ensimmäisenä kahlaa kaikki myynti-ilmoitukset läpi,. jos jotain etsii... Sitä vaan ostoilmoituksen jättäjänä toivoo, että myyjät tekisivät samoin. [;)]
Anii
Member
Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anii »

Jos laitan myyntiin jotain, niin luen ensin ostetaan palstan, ja jos siellä ei ole ostajaa näkyvissä, laitan ilmoituksen myyntipalstalle. Tosin olen itse ollut useammin ostaja kuin myyjä.
Todellisuus on niitä ihmisiä varten, jotka eivät pysty kohtaamaan science fictionia.
doriani
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doriani »

Anii kirjoitti:Jos laitan myyntiin jotain, niin luen ensin ostetaan palstan, ja jos siellä ei ole ostajaa näkyvissä, laitan ilmoituksen myyntipalstalle.
Kuin myös, usein luen myös ostetaan-palstaa vaikka mniulla ei olisi mitään mitä olen aikonut juuri nyt myydä. Mutta jos joku etsii jotakin, mitä minulla sattuu olemana ylimääräisenä niin voin sillee ahaa-elämyksenä vastata ilmoitukseen ja tarjota minulta löytyvää tuotetta :mrgreen:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”