Olenko ymmärtänyt jotenkin väärin vai onko vallalla käsitys että bumblebeet olisi vaikea saada lisääntymään? Tätä ongelmaa ei ole ainakaan minulla, pikkuinen 40l allas pullistelee rapuja. Ja lisää tulee koko ajan. Toisessa altaassa odottelin kauan red cherryjen lisääntymistä ilman tuloksia mutta kalakannan harvennuttua sekin tilanne on räjähtämässä käsiin. Olen yrittänyt niitä myydä täkäläisissä akvafoorumeissa ja alkuun menikin hyvin mutta nyt tuntuu kaikkien akvat olevan täynnä.
Yksi akvaarioliike lupas ottaa 10kpl myyntiin..
Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
Bumblebee katkarapujen ylikansoitus
Valvoja: Moderaattorit
Minulla myös bumblet lisääntyy alvariinsa. Muttei ole lainkaan ongelma, koska altaan koko on 250 l, joten kyllä sinne porukkaa mahtuu
Nyt kun bumbleja on paljon, niitä kans näkee. Vielä jokin aika sitten olin ihan varma, että kaikki ovat kuolleet, kun ei niitä ikinä nähnyt.
Olen harkinnut laittavani bumbleille oman rapulaarin, mutta pitänee miettiä sitä, jos ne kerta voivat lisääntyä ihan liiaksi...
Nyt kun bumbleja on paljon, niitä kans näkee. Vielä jokin aika sitten olin ihan varma, että kaikki ovat kuolleet, kun ei niitä ikinä nähnyt.
Olen harkinnut laittavani bumbleille oman rapulaarin, mutta pitänee miettiä sitä, jos ne kerta voivat lisääntyä ihan liiaksi...