Nimiä, osoitteita tai mahdollisia kotareita alas vaan

Valvoja: Moderaattorit
Noista kahdesta viimeisestä sanasta on kyllä valitettavasti pakko jättää eriävä mielipide. Tietenkin tilanne vaihtelee ajankohdan mukaan, mutta hämmentävän usein siellä on rivikaupalla altaita lääkityksessä.Junttis kirjoitti:Itäkeskuksen faunattaressa on mielestäni hyvä valikoima myöskin. löytyykiekkokaloja ja joskus muitakin erikoisuuksia. Ei pelkästään sitä peruskalaa. Siisti liike ja terveet kalat.
Itse olen käynyt liikkeessä pää-asiassa herppipuolella ja aina tietenkin vilkuillut kalavalikoimaa. Koskaan en ole nähnyt siellä lääkitettyjä altaita, mutta yhden karanteenipytyn olen sieltä bongannut. Olen varmaan sattunut sitten "hyvään" aikaan paikalle.Noista kahdesta viimeisestä sanasta on kyllä valitettavasti pakko jättää eriävä mielipide. Tietenkin tilanne vaihtelee ajankohdan mukaan, mutta hämmentävän usein siellä on rivikaupalla altaita lääkityksessä.
Niin siitä Stockmannista vielä sen verran että olen siellä törmännyt ainakin yhteen asian tuntevaan myyjään. Joka osasi kertoa haluamani tiedot suodattimesta jota olin ostamassa (tämä ei siis ole aina itsestään selvyys "seka"-eläin kaupoissa). Mutta ei ne kaikki myyjät sielä eläinpuolella ole mitään akva-guruja, ymmärrettävästi. Vähän tuurista kii kuka myyjä on hollilla...tappajatäti kirjoitti:Tämä ei ole ensimmäinen eläinkauppa, jossa näin on. Hyvä palvelu, kiinnostus kaloja kohtaan ja jos kriteerinä on, että eläimet on pidetty siististi, tämä, kuten Stockmannkin, sopii meikäläisen moraalille. Mutta jos aloittelijana oikeasti haluaa asiantuntevan mielipiteen, niin tuo kolmen kopla on ainoa, josta olen saanut (tosin niistäkin keskenään ristiriitaisen)