Oletteko havainneet otsikon kuvaamia tapahtumia? Olen syöttänyt poikasaltaan asukkaita joka päivä murskaamalla kalanruokaa veteen.
Asukkaina oli kaksi mustalyyramollisen poikasia ja kahdeksan platya.
Eilen aamulla ruokin kalat normaalisti ja kalat innokkaina söivät. Hetken päästä toinen mustalyyrista oli maha todella pulleana altaan pohjalla. RIP.
Täytyy nyt antaa poikasille hieman vähemmän ruokaa kerralla.
Toinen yllättävä kalakuolema tuli tänä aamuna, kun yksi platy makasi pohjassa kuolleena. Tarkemmin katsoen sen pyrstöä oli syöty. Huuhdellessa pientä kasvia, jota olin poikasaltaassa pitänyt, pieni sudenkorennon toukan näköinen (valkoinen) otus ui akvaarioon.
Millähän sen saisi nyt kiinni:/
Kalanpoikanen söi itsensä kuoliaaksi/toukka söi platyn
Valvoja: Moderaattorit
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: Labyrinttiyhdistys, Lapin Akvaristit
Mulla on kerran vuosia sitten yksi tiikerinuoliainen tukehtunut kärpäsentoukkaan. Ex-mies kippasi altaaseen pilkkireissulta jääneet pari-kolme toukkaa, elävinä ja kokonaisina. Tikru ahneena yritti syödä kaikki kerralla.. löytyi muutaman tunnin kuluttua pohjalta kanttuvei, toukanpätkä roikkui yhä suusta.. 

Koira, käärmeitä, liskoja, hiiriä, sirkkoja, kaloja, rapuja, kotiloita, sekä pari poroa. "Milloin alatte periä tänne pääsymaksua?" kysyi lapsen kaveri meillä käydessään..
-
- Senior Member
- Viesti: