Kuopiossa Euromarketissa myytiin jokin aika sitten noita Buddhia. Meinasin ostaa mut sitten ois ollut ehkä vähän liian iso mun akvaan

Valvoja: Moderaattorit
Tuossa olen samoilla linjoilla eli tykkään, että on luonnollinen ja mittasuhteet pitää olla kohdillaan.Kalanruoka kirjoitti:Itse olen aina ollut sitä mieltä että akvaarion pitää olla niin luonnon mukainen , kuin vain voi. En tykkää pienistä laivan hylyistä siksi, että ne eivät ole oikeassa mittasuhteessa kaloihin. Tällöin kalat olisivat jumalattoman isoja oikeasti, jos laivan hylky olisi niihinverrattuna niin pieni.
Ööö..Mistäs se akvakaupoissa myytävä hiekka sitten tulee? Ja ne karahkat? Eiköhän ne ihan luonnosta kuitenkin olePiipukka77 kirjoitti:Miten muuten noiden kivien kanssa kun kävin liikkeessä ja rupesin sen myyjän kanssa puhumaan et olen löytänyt upeita kiviä niin se heti parahti ettei kiviä saa missään nimessä laittaa altaaseen!
varsinkaan kuulema luonnosta otettuja,oli heti myymässä niiden jotain värikiviä joista en tykännyt...
Sanoi että niistä liukenee ajan kuluessa jotain vaarallisia aineita,en nyt vaan kuolemaksenikaan muista mitä
Anteeksi mutta missäpäin kasvaa kookospalmuja suomessa?Mutta pakko tyytyä omasta metsästä revittyihin juurakoihin, kiviin ja kookoksen kuoriin