partis jumissa
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
partis jumissa
partamonni jäi kiinni kiduksistaan haaviin kun siirsin sitä! Olin kauhusta kankeana että raukka kuolee siihen. minä sit pidin pyrstöstä kiinni ja hellästi irroitin. Miten se edes oli mahdollista. Kukaan ei varoittanut moisesta.
Okamonniani en edes yrittäisi haavittaa mutta tuo oli kyllä yllätys. olkaa siis varovaisia muutkin. Sille tuli myös stressiläiskä kylkeen mutta nyt näyttää jo toipuneen.Minä kyllä säikähdin eniten.
Okamonniani en edes yrittäisi haavittaa mutta tuo oli kyllä yllätys. olkaa siis varovaisia muutkin. Sille tuli myös stressiläiskä kylkeen mutta nyt näyttää jo toipuneen.Minä kyllä säikähdin eniten.
born to party, forced to work
-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Juu, onhan niillä noita piikkisiä. Mulle kävi samanlailla, mut ei tarvinu koskea kalaan. Haavin vaan jätin akvaan ja "liotin" kalaa siellä vedessä. Kyllä se siitä irtosi melkein heti kun oli shokistaan toipunut.
Ei tullu läikkiä kaverille.

kiinanharjakoira, rottweiler, 2 amerikan bulldoggia ja suokki mamma.
-
- Junior Member
monni ressu
Puoli tuntia odottelin josko osaa itse irrottautua vaan eipä tyttö osannut..
Ajattelin että saa pian sydärin ellen auta.
Ajattelin että saa pian sydärin ellen auta.
born to party, forced to work
-
- Starting Member
Partisrouvani jäi leskeksi haavionnettomuuden seurauksena viitisen vuotta sitten. Minä, hölmö lapsi, en ymmärtänyt, että Herra Partis saattaisi kenties jäädä parrastaan kiinni verkkoon. Toki se irti pääsi ja ihan omin avuin, mutta onnistui siinä samalla riuhtomaan itsensä rikki, ja heitti henkensä muutamaa päivää myöhemmin.
Mulla sattui aikanaan pieni onnettomuus hakiessani 200l altaan asukkeineen kaverilta. Partisherra tuli kiltisti haaviin, mutta matkalla altaasta sankkoon päättikin kiivetä pois haavista ja päätyi kaverin karvamattoon, jossa nosti poskipiikit pystyyn. Siinä olikin sitten homma saada kaveri irti! Aikamme pähkäiltyä, todettiin ettei auttanut muu, kuin iso matto väärinpäin(kolmen kaveruksen voimin), se kohta veteen, jossa kala oli kiinni. 5min se piti kiinni, kunnes luovutti ja päästi irti. Kala on edelleen hengissä ja hyvin voiva.
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!
http://kuvablogi.com/blog/5069/
http://kuvablogi.com/blog/5069/
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: TAY
Oma partisrouvani on onneksi helppo siirtää altaasta, jos tarve vaatii. Kaksi muuttoa takana ja molemmilla kerroilla rouva oli jummittanut itsensä omaan kotikoloonsa. Koko koriste vain pussiin ja se on siinä. Onneksi kyse on pienestä koristeesta joten isoimmat kalankuljetuspussit riittää mainiosti. Muita kaloja saakin sitten haavia senkin edestä.
460l. Seurana tiibetinspanieli Kaaos. Myydään: Ulkosuodatin
Mulla partikset ovat melkein säännöllisesti jääneet jotenkin haaviin kiinni, ja aina olen ne ilman ongelmia saanut nopeasti irroitettua. Ei partikset niin herkkiä ole, etteivätkö irroitusta olisi kestäneet. Hyvin ovat aina voineet ja parista muutostakin selvinneet. Joskus on niinkin sattunut, että partis on lymyillyt niin tehokkaasti isossa kannossa, että on joutunut kannon mukana kylppärin pesualtaaseen, jossa se on vasta suostunut näyttäytymään. Nopea pelastustoimenpide on palauttanut kaverin takaisin akvaarioon, ja ei se siitäkään näytä olleen lopulta moksiskaan.