Kysymys kuuluukin, kun noi äiti ja iskä näyttävät huolehtivan katraastaan todella huolella (toistaiseksi) niin voiko vauvelit jättää vielä toistaiseksi sera-akvaarioon kasvaan? Mulla on kyllä mahollisuus jatkossa saaha ehkä pienempi allas poikasaltaaksi, lämmitin löytyy, ja mietin et jos siirtäs ton Eheimin sisäsuodattimen sit siihen poikasaltaaseen. Isossa on myös Renan iso ulkosuodatin jonka periaatteessa pitäis riittää siihen.
Missä vaiheessa siirto järkevin tehdä? Otanko veden isosta altaasta? Minkälainen "purkki" riittää? Kuinka tiuhaan vettä tulee vaihtaa? Mitä poikasille ruuaksi? Mulla on artemix suolaseos muhimassa, mut miten sitä käytetään oikeaoppisesti? Pitääkö noi pikkuöttiäiset ensin huuhtoo ja sit vaikka ruiskulla ruiskuttaa isoon altaaseen poikasille vai? Oon ihan hiutaleita nyt murskannut, tiijä sitte riittääkö ravinnoksi?
Todella kiitollinen olen jos apua saan näihin aloittelevan kalankasvattajan ongelmiin.

Noi vauvat on kyllä sulosia. =)
Edit: korjattu välilyöntejä välimerkkien jälkeen (automaattinen rivitys ei toimi muuten)