400litraisen kiekkoaltaan kalasto
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
Mulla on joskus ollut kongontetroja 500litraisessa altaassani ovat tosi vilkkaita uimareita ja ahnaita syömään, kun ruoka-aika on, että en kyllä laittaisi kiekkoaltaaseen niitä ja kongot ovat vielä tosi isoiksi kasvavia abaut 10cm ja kun parvikalakin on kyseessä, että niitä pitäisi olla sit enemmänkin niin voisi olla vähän ahdasta.
Ok, kiitos!lempiliisa kirjoitti:Mulla on joskus ollut kongontetroja 500litraisessa altaassani ovat tosi vilkkaita uimareita ja ahnaita syömään, kun ruoka-aika on, että en kyllä laittaisi kiekkoaltaaseen niitä ja kongot ovat vielä tosi isoiksi kasvavia abaut 10cm ja kun parvikalakin on kyseessä, että niitä pitäisi olla sit enemmänkin niin voisi olla vähän ahdasta.

"se joka pieruaan pirättää, sillä on muutakin salattavaa"
-
- Junior Member
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Monnisista
OT:ksi lipsahtaa, mutta sinun pitää hommata oma allas ihanille kongontetroillerohanna kirjoitti:
Mites tuo kysymys, jonka jo aiemmin heitin ilmoille kongontetroista kiekkoaltaassa? Onko ihan hullu ajatus ja ovatko liian vauhdikkaita uimareita kiekkojen seuraan?
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
HehPoppeli kirjoitti:OT:ksi lipsahtaa, mutta sinun pitää hommata oma allas ihanille kongontetroille.

"se joka pieruaan pirättää, sillä on muutakin salattavaa"
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Et ole ainoa, nimittäin minun mieheni luuli sitä myös. Kas kun erehtyirohanna kirjoitti:HehPoppeli kirjoitti:OT:ksi lipsahtaa, mutta sinun pitää hommata oma allas ihanille kongontetroille.
. Mä kun luulin, että kaks isoa allasta samassa huoneessa on riittävästi!

viherkala on tamperella 
www.viherkala.fi
on ostannut tavaraa sieltä netin kautta.. ja homma pelaa yberhyvin

www.viherkala.fi
on ostannut tavaraa sieltä netin kautta.. ja homma pelaa yberhyvin