Valvoja: Moderaattorit
Tuo on oletettavasti jo altaaseen asti päätynyt, joten miltä näyttää?Helmiina kirjoitti:Mä nyt kuitenkin kokeilin sitä mun ajatusta hiekalla päällystämisestä, ja mun mielestä siitä tuli aikasta hyvä. En tiedä sitten kun sen akvaarioon laittaa että miltä näyttä, mutta tossa kylpyhuoneessa kuivumassa ollessa se on hyvä. Sitten näin jälkikäteen mietin että kun se levääntyy akvaariossa niin sitähän ei voi kovin paljoa puhdistaa harjaamalla, jos ne hiekanmurut siitä sitten irtoaa.... No se on sen ajan murhe
. Voinhan sitten jostain hankkia sitä jaavasammalta ja piilottaa sen niin, koska sekin oli varteen otettava idea.
Retuliini kirjoitti:Joku jo täällä kyselinkin, mistä näitä putkia voi ostaa? Tarvetta olisi tuollaisille, mutta mistä lähden etsimään niitä?
Huomattavasti varmempi paikka, kuin rautakauppa, näitä kun ei enää myynnissä oleHelmiina kirjoitti:Mä löysin omani anopin navetan peränurkasta...
Täällä on vielä myynnissä noita tiilisiä salaojaputkianotargets kirjoitti:Ite oon kans tollaisia putkia etsiny ku tulee plekoja syksyllä uuteen altaaseen (pikkuseeproja) eli jos jollain on myydä niin mielellään ostaisin