Vallataan Suokki - 2007

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

dth
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja dth »

Ville K. kirjoitti:
dth kirjoitti:Voihan sukuelin sentään, mulla on joka kuudes la töitä, ja arvatenkin 1.9 on sit just se kuudes. No, 16.00 asti oon töissä että kattoo sit vireyden mukaan jaksaako sitä enää mihinkään lähteä riekkumaan.
Kyllähän se niin on, että vireys & riekkuma-alttius on ihan asennekysymys.
Nii, onhan se kyllä niinkin. Pitänee koittaa bossia kiristää vähän ja saada lähtölupa aiemmin. Se riippuu kyllä homman määrästä, mutta laitamma hanaa ja vauhtia ja hihoja heilumaan niin josko sitä pääsis ihan ajoissa liikkeelle. :mrgreen:
Life is just a big illusion, and we all believe in it...
pleko_88
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS

Viesti Kirjoittaja pleko_88 »

Kuulostaa kyllä jokseenkin houkuttelevalta ajatukselta lähteä mukaan. Saattaisi olla ihan hyvä ajankohta jopa. Jos sitä uskaltuisi näyttämään rumaa naamaansa paikanpäälle. [;)]

Varmaksi en sano.
Ilkka Takala /
Tampereen Akvaariotukku
http://www.facebook.com/akvaariotukku
Kiiki74
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Kiiki74 »

srd kirjoitti:Missäköhän päin suokkia aiotte oleilla, meikäläisen nykytilassa kun ei pahemmin noilla kallioilla tule loikittua. Olisi kiva tulla mukaan, mutta turhaan raahaudun paikalle jos tästä kehkeytyy kiipeilyretki. :)

Nimim. Lokakuussa lisääntyvä. :mrgreen:
Pistetään tämä korvan taakse ja etsitään vaikka joku mukava aurinkoinen ruohikkoinen paikka läheltä helpotushuonetta. Kalliolla muutenkin se pylly puutuu. Mietin tässä itsekin, että mulla olisi kaksi riippukeinua (laskuvarjokankaasta) joissa voisi mukavasti löhöillä ja viettää aikaa, mutta ne tarvitsee pari puuta tuekseen. Mutta jätän matto-asian hautumaan, kun ei niitä puitakaan niin tiheästi suokissa ole...
Tyhjänä ja myynnissä on 90 ja 412 litraiset jalustalliset kehysakvat.
Muffe
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Muffe »

Kiiki74 kirjoitti:
srd kirjoitti:Missäköhän päin suokkia aiotte oleilla, meikäläisen nykytilassa kun ei pahemmin noilla kallioilla tule loikittua. Olisi kiva tulla mukaan, mutta turhaan raahaudun paikalle jos tästä kehkeytyy kiipeilyretki. :)

Pistetään tämä korvan taakse ja etsitään vaikka joku mukava aurinkoinen ruohikkoinen paikka läheltä helpotushuonetta. Kalliolla muutenkin se pylly puutuu. Mietin tässä itsekin, että mulla olisi kaksi riippukeinua (laskuvarjokankaasta) joissa voisi mukavasti löhöillä ja viettää aikaa, mutta ne tarvitsee pari puuta tuekseen. Mutta jätän matto-asian hautumaan, kun ei niitä puitakaan niin tiheästi suokissa ole...
Itse ainakin muistan suokissa olevan öööm.. jossain ison nurmialueen jonka reunoilla oli muistaakseni puitakin. :)
Kiiki74
Senior Member
Senior Member

Muffe kirjoitti:
Kiiki74 kirjoitti:

Itse ainakin muistan suokissa olevan öööm.. jossain ison nurmialueen jonka reunoilla oli muistaakseni puitakin. :)
Ne suokin puut tuppaa olee niin isoja ja mun muistini mukaan harvakseltaan, ettei taida pituus riittää mun naruissa ja rensseleissä. Eikä oo kiva jos ovat 10 metrin päässä toisistaan. Mutta katsotaan, että mahtuuko mukaan ja jaksaako kantaa.
rain-
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja rain- »

Nonni. Lauantai lähestyy uhkaavasti. Mietiskelin että jos ehdin, niin pistän leipoen vähän pitsaa sinne piknikkisyötäväksi. :)
Kiiki74
Senior Member
Senior Member

rain- kirjoitti:Nonni. Lauantai lähestyy uhkaavasti. Mietiskelin että jos ehdin, niin pistän leipoen vähän pitsaa sinne piknikkisyötäväksi. :)
Meillekö kaikille? Mitä pitsaa meinaat tehdä? [;)]
rain-
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja rain- »

Kaikille jotka sitä sitten kelpuuttavat, kylmänähän se tulee tarjoiltua, mutta on se niinkin hyvää. En varmaan ihan hirmuista määrää kuitenkaan saa leivotuksi. Teen tämän reseptin mukaan pohjan, vaikka varmaan Punaleiman vaihdan Oltermanniin. :)
Muffe
Advanced Member
Advanced Member

Hmjaa.. Jotain pöperöitäkin pitäisi sinne keksiä. Pää kumisee tyhjyyttään.. Mitäköhän täältä turusta jaksaisi edes tuoda.. Paitsi jos siirtyisi sinne jo perjantaina niin voisi pyöräyttää jotain lämpimäisiä.. Jotkut todennäköisesti tulevat ansaitsemaan korvapuustin..

Tämä tosin hipsii varmaan lautalle päin, ennen kuin suurin "riekkuminen" alkaa.
Kiiki74
Senior Member
Senior Member

Siis selkeästi on havaittavissa näistä viimeisistä keskusteluista se, että kimpparuoka-politiikka pitää. Tarttee keksiä sitten jotain. Muistakaa mulle sitten tehdä maidotonta! :mrgreen: On kiva olla ruoka-aine allergikko.
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Alix- »

Nymennään OT...
rain- kirjoitti: Teen tämän reseptin mukaan pohjan, vaikka varmaan Punaleiman vaihdan Oltermanniin. :)
Pitääkin kokeilla. Me tehdään aina pitsat tällä pohjalla: http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=46 Kukaan ei ole ollut pitämättä siitä (ainakin reilu kymmenen ihmistä "pakotettu" maistamaan) ja sitä voi käyttää sellaienaan tavisleipänäkin. Tuo tosin olisi enemmän tavis-pitsapohjan tapainen.
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
Juhis90
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Juhis90 »

Sitä varmaan voisi raahautua paikanpäälle täältä Lahdestakin, jos vain ei sada. Hmm...mitäköhän sitä toisi mukanaan, jotain äklömakeeta piirakkaa tms [;)] ?
Kattes
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Kattes »

Ilmatieteen laitos lupaa 5 vuorokautisessa lauantaille 14 astetta ja puolipilvistä. Ainoa päivä ennustuksessa kun eivät povaa sadetta. Tosin noi nyt yleensä on suunnilleen yhtä luotettavia kuin poliitikko vaalien aikaan, mutta silti...
saurama
Valopää
Valopää

Viesti Kirjoittaja saurama »

Kattes kirjoitti:Ilmatieteen laitos lupaa 5 vuorokautisessa lauantaille 14 astetta ja puolipilvistä. Ainoa päivä ennustuksessa kun eivät povaa sadetta. Tosin noi nyt yleensä on suunnilleen yhtä luotettavia kuin poliitikko vaalien aikaan, mutta silti...
Nou hätä, vaikka tulisi vettä kaatamalla. Suomenlinnassa pidettiin jokunen vuosi sitten "Aqua-Webbiläisten Pimeät bileet", sieltä löytyy sisätilakin. Ok, joku tikun nokassa kannettava katos auttaa siinä, ettei tarpoessaan lautalta kastu likomäräksi.
Samu Saurama
www.AudioVideo.fi - ilmaiseksi kaikki viihde-elektroniikasta
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Mitään en lupaa. Paitsi että katellaan miltä lauantaina tuntuu duunin jälkeen. Jos sattuu olemaan sillä tuulella niin tulen (tuon puoliskon kanssa) ja jos ei satu, ni en tule.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Kiiki74
Senior Member
Senior Member

Muffe kirjoitti:Jotkut todennäköisesti tulevat ansaitsemaan korvapuustin..
Olitkos tekemässä vai tuonko minä?
Muuten olen tuomassa kalanystäville lohipasteijaa. [;)] :mrgreen:
Juhis90
Advanced Member
Advanced Member

Ja täältä lihan ystäville jauhelihapasteijjaa [;)]
Kiiki74
Senior Member
Senior Member

Kissanhiekka kirjoitti:Ja täältä lihan ystäville jauhelihapasteijjaa [;)]
Pst. tää tyttö vois maistaa. Viittikkö kurkata ettei oo maitoproteiinia, niin tiedän skipata jos on. Joutuu ton rainin pitsan jo jättää väliin. [;)]
Juhis90
Advanced Member
Advanced Member

Joo, voin vilkasta :) . Taikina on kaupan valmista ja siinä saattaa olla, joten en lupaile mitään. Itse väännän paprikasipulijauhelihatäytteen väliin, joten niissä ei pitäisi pahemmin maitoa... [;)]
Junttis
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit

Viesti Kirjoittaja Junttis »

Tää nappas töistä mukaan muutamia ihmellisiä ja pahalle haisevia juustoja. Syökää jos jotain kiinnostaa. :mrgreen:

Muuten en taida jaksa alkaa väsäilemään mitään erikoisuuksia.

Edit: Kuumetta melkein 38. Pahalta näyttää, mutta huomiseen on vielä aikaa.
Maisu
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS

Viesti Kirjoittaja Maisu »

Junttis kirjoitti:Edit: Kuumetta melkein 38. Pahalta näyttää, mutta huomiseen on vielä aikaa.
Täällä toinen kuumeinen joka tosin on lähdössä Tvärminneen. On kyllä veto poissa, olisi vissiin pitänyt uskoa viisaampiaan ja laittaa sukat jalkaan vaikka onkin vielä elokuu eikä sukkia kuulu käyttää 1.5.-31.8. välisenä aikana. :D
Muffe
Advanced Member
Advanced Member

Kiiki74 kirjoitti:
Muffe kirjoitti:Jotkut todennäköisesti tulevat ansaitsemaan korvapuustin..
Olitkos tekemässä vai tuonko minä?
Muuten olen tuomassa kalanystäville lohipasteijaa. [;)] :mrgreen:
Olen tekemässä. ;)
srd
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja srd »

Terroristi vatsassa valvotti puoli yötä. Äiti menee nyt takas nukkumaan. Pitäkäähän hauskaa munkin puoleta. :roll:
Kiiki74
Senior Member
Senior Member

srd kirjoitti:Terroristi vatsassa valvotti puoli yötä. Äiti menee nyt takas nukkumaan. Pitäkäähän hauskaa munkin puoleta. :roll:
Voi, kuinka ikävää. Kauniita unia. Ja kyllä sä vielä ehdit matkaan, lähtö vasta kello 16. :D

Lisäys: Mitä mä laitan päälle? 8O
Muffe
Advanced Member
Advanced Member

Tuotanoin. Missäs päin suomenlinnaa olisi sitten tarkoitus tavata, ja niillekkin tiedoksi, jotka tulevat myöhässä jne. ?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”