Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
dth kirjoitti:Voihan sukuelin sentään, mulla on joka kuudes la töitä, ja arvatenkin 1.9 on sit just se kuudes. No, 16.00 asti oon töissä että kattoo sit vireyden mukaan jaksaako sitä enää mihinkään lähteä riekkumaan.
Kyllähän se niin on, että vireys & riekkuma-alttius on ihan asennekysymys.
Nii, onhan se kyllä niinkin. Pitänee koittaa bossia kiristää vähän ja saada lähtölupa aiemmin. Se riippuu kyllä homman määrästä, mutta laitamma hanaa ja vauhtia ja hihoja heilumaan niin josko sitä pääsis ihan ajoissa liikkeelle.
Life is just a big illusion, and we all believe in it...
Kuulostaa kyllä jokseenkin houkuttelevalta ajatukselta lähteä mukaan. Saattaisi olla ihan hyvä ajankohta jopa. Jos sitä uskaltuisi näyttämään rumaa naamaansa paikanpäälle.
srd kirjoitti:Missäköhän päin suokkia aiotte oleilla, meikäläisen nykytilassa kun ei pahemmin noilla kallioilla tule loikittua. Olisi kiva tulla mukaan, mutta turhaan raahaudun paikalle jos tästä kehkeytyy kiipeilyretki.
Nimim. Lokakuussa lisääntyvä.
Pistetään tämä korvan taakse ja etsitään vaikka joku mukava aurinkoinen ruohikkoinen paikka läheltä helpotushuonetta. Kalliolla muutenkin se pylly puutuu. Mietin tässä itsekin, että mulla olisi kaksi riippukeinua (laskuvarjokankaasta) joissa voisi mukavasti löhöillä ja viettää aikaa, mutta ne tarvitsee pari puuta tuekseen. Mutta jätän matto-asian hautumaan, kun ei niitä puitakaan niin tiheästi suokissa ole...
Tyhjänä ja myynnissä on 90 ja 412 litraiset jalustalliset kehysakvat.
srd kirjoitti:Missäköhän päin suokkia aiotte oleilla, meikäläisen nykytilassa kun ei pahemmin noilla kallioilla tule loikittua. Olisi kiva tulla mukaan, mutta turhaan raahaudun paikalle jos tästä kehkeytyy kiipeilyretki.
Pistetään tämä korvan taakse ja etsitään vaikka joku mukava aurinkoinen ruohikkoinen paikka läheltä helpotushuonetta. Kalliolla muutenkin se pylly puutuu. Mietin tässä itsekin, että mulla olisi kaksi riippukeinua (laskuvarjokankaasta) joissa voisi mukavasti löhöillä ja viettää aikaa, mutta ne tarvitsee pari puuta tuekseen. Mutta jätän matto-asian hautumaan, kun ei niitä puitakaan niin tiheästi suokissa ole...
Itse ainakin muistan suokissa olevan öööm.. jossain ison nurmialueen jonka reunoilla oli muistaakseni puitakin.
Itse ainakin muistan suokissa olevan öööm.. jossain ison nurmialueen jonka reunoilla oli muistaakseni puitakin.
Ne suokin puut tuppaa olee niin isoja ja mun muistini mukaan harvakseltaan, ettei taida pituus riittää mun naruissa ja rensseleissä. Eikä oo kiva jos ovat 10 metrin päässä toisistaan. Mutta katsotaan, että mahtuuko mukaan ja jaksaako kantaa.
Kaikille jotka sitä sitten kelpuuttavat, kylmänähän se tulee tarjoiltua, mutta on se niinkin hyvää. En varmaan ihan hirmuista määrää kuitenkaan saa leivotuksi. Teen tämän reseptin mukaan pohjan, vaikka varmaan Punaleiman vaihdan Oltermanniin.
Hmjaa.. Jotain pöperöitäkin pitäisi sinne keksiä. Pää kumisee tyhjyyttään.. Mitäköhän täältä turusta jaksaisi edes tuoda.. Paitsi jos siirtyisi sinne jo perjantaina niin voisi pyöräyttää jotain lämpimäisiä.. Jotkut todennäköisesti tulevat ansaitsemaan korvapuustin..
Tämä tosin hipsii varmaan lautalle päin, ennen kuin suurin "riekkuminen" alkaa.
Siis selkeästi on havaittavissa näistä viimeisistä keskusteluista se, että kimpparuoka-politiikka pitää. Tarttee keksiä sitten jotain. Muistakaa mulle sitten tehdä maidotonta! On kiva olla ruoka-aine allergikko.
rain- kirjoitti: Teen tämän reseptin mukaan pohjan, vaikka varmaan Punaleiman vaihdan Oltermanniin.
Pitääkin kokeilla. Me tehdään aina pitsat tällä pohjalla: http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=46 Kukaan ei ole ollut pitämättä siitä (ainakin reilu kymmenen ihmistä "pakotettu" maistamaan) ja sitä voi käyttää sellaienaan tavisleipänäkin. Tuo tosin olisi enemmän tavis-pitsapohjan tapainen.
Sitä varmaan voisi raahautua paikanpäälle täältä Lahdestakin, jos vain ei sada. Hmm...mitäköhän sitä toisi mukanaan, jotain äklömakeeta piirakkaa tms ?
Ilmatieteen laitos lupaa 5 vuorokautisessa lauantaille 14 astetta ja puolipilvistä. Ainoa päivä ennustuksessa kun eivät povaa sadetta. Tosin noi nyt yleensä on suunnilleen yhtä luotettavia kuin poliitikko vaalien aikaan, mutta silti...
Kattes kirjoitti:Ilmatieteen laitos lupaa 5 vuorokautisessa lauantaille 14 astetta ja puolipilvistä. Ainoa päivä ennustuksessa kun eivät povaa sadetta. Tosin noi nyt yleensä on suunnilleen yhtä luotettavia kuin poliitikko vaalien aikaan, mutta silti...
Nou hätä, vaikka tulisi vettä kaatamalla. Suomenlinnassa pidettiin jokunen vuosi sitten "Aqua-Webbiläisten Pimeät bileet", sieltä löytyy sisätilakin. Ok, joku tikun nokassa kannettava katos auttaa siinä, ettei tarpoessaan lautalta kastu likomäräksi.
Samu Saurama www.AudioVideo.fi - ilmaiseksi kaikki viihde-elektroniikasta
Mitään en lupaa. Paitsi että katellaan miltä lauantaina tuntuu duunin jälkeen. Jos sattuu olemaan sillä tuulella niin tulen (tuon puoliskon kanssa) ja jos ei satu, ni en tule.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Joo, voin vilkasta . Taikina on kaupan valmista ja siinä saattaa olla, joten en lupaile mitään. Itse väännän paprikasipulijauhelihatäytteen väliin, joten niissä ei pitäisi pahemmin maitoa...
Junttis kirjoitti:Edit: Kuumetta melkein 38. Pahalta näyttää, mutta huomiseen on vielä aikaa.
Täällä toinen kuumeinen joka tosin on lähdössä Tvärminneen. On kyllä veto poissa, olisi vissiin pitänyt uskoa viisaampiaan ja laittaa sukat jalkaan vaikka onkin vielä elokuu eikä sukkia kuulu käyttää 1.5.-31.8. välisenä aikana.