Kaikki on vielä suunnitteluasteella. Haaveena olisi saada suklaarihmakaloja ja nyt pitäisi kalasto rakentaa niiden ympärille. Kalaston tulee rakentua ehdottomasti suklaarihmojen ehdoilla, eikä lajiakvaariokaan kokonaan ole poissuljettu vaihtoehto.
Allas ei tule olemaan suuren suuri, korkeintaan 120-litraa. Suklaarihmojen kavereiksi kaipailisin ehkä jotain pientä rauhallista parvikalaa, joka viihtyy mieluummin enemmän pohjan tuntumassa kuin pinnassa. Toisaalta jotkin pienet pohjanelävätkin voisivat sopia. Tehkää ehdotuksia! Oma pää hakkaa tyhjää.
Suklaarihmoille seuraa?
Valvoja: Moderaattorit
Suklaarihmoille seuraa?
Serene and silent sky,
Rays of moon are dancing with the tide,
A perfect sight, a world devine -J.Liimatainen/Sonata Arctica-
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Mies
Re: Suklaarihmoille seuraa?
Sinineontetroja kunnon parvi... Mulla menny hyvin suklaarihmakalojen kanssa
... Ja monnisista varmaan nuoli tai kääpiömonniset, mutta suklaat ja sinineonitkin riittävät että saat kauniin kokonaisuuden! 

Nuo sinineonit on käyny itselläkin mielessä, mutta missä vesikerroksissa ne viihtyy? Haluaisin todellakin rauhoittaa pinnan vain ja ainoastaan suklaille. Kääpiömonnisia on jo toisessa altaassa ja ovat kyllä tosi ihania, mutta toistaiseksi yritän etsiä tuohon suklis-altaaseen jotain muuta.
Serene and silent sky,
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: JAS
- Sukupuoli: Nainen
Miksi haluat rauhoittaa pinnan suklaarihmoille? Suklaarihmat uiskentelee pitkin allasta. Minulla viettävät aikaa kaikissa vesikerroksissa yhtä paljon. Minulla seurana suklaarihmoilla helmiäisrasboroita, kääpiösuppusuita, noitamonneja ja pikkusampimonneja.
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Mies
Joo, suklaat pörräävät ympäri allasta!Rommi kirjoitti:Miksi haluat rauhoittaa pinnan suklaarihmoille? Suklaarihmat uiskentelee pitkin allasta. Minulla viettävät aikaa kaikissa vesikerroksissa yhtä paljon. Minulla seurana suklaarihmoilla helmiäisrasboroita, kääpiösuppusuita, noitamonneja ja pikkusampimonneja.

-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Mulla on suklaarihmojen kanssa parvi timanttitetroja. Hyvin tulevat juttuun ja kauniita ovat.