Suklaarihmoille seuraa?

Rihmakalat, kiipijäkalat, pusukalat, taistelukalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Pirtsakka
Senior Member
Senior Member

Suklaarihmoille seuraa?

Viesti Kirjoittaja Pirtsakka »

Kaikki on vielä suunnitteluasteella. Haaveena olisi saada suklaarihmakaloja ja nyt pitäisi kalasto rakentaa niiden ympärille. Kalaston tulee rakentua ehdottomasti suklaarihmojen ehdoilla, eikä lajiakvaariokaan kokonaan ole poissuljettu vaihtoehto.

Allas ei tule olemaan suuren suuri, korkeintaan 120-litraa. Suklaarihmojen kavereiksi kaipailisin ehkä jotain pientä rauhallista parvikalaa, joka viihtyy mieluummin enemmän pohjan tuntumassa kuin pinnassa. Toisaalta jotkin pienet pohjanelävätkin voisivat sopia. Tehkää ehdotuksia! Oma pää hakkaa tyhjää.
Serene and silent sky,
Rays of moon are dancing with the tide,
A perfect sight, a world devine -J.Liimatainen/Sonata Arctica-
kimsl
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Mies

Re: Suklaarihmoille seuraa?

Viesti Kirjoittaja kimsl »

Sinineontetroja kunnon parvi... Mulla menny hyvin suklaarihmakalojen kanssa :D ... Ja monnisista varmaan nuoli tai kääpiömonniset, mutta suklaat ja sinineonitkin riittävät että saat kauniin kokonaisuuden! :mrgreen:
Pirtsakka
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Pirtsakka »

Nuo sinineonit on käyny itselläkin mielessä, mutta missä vesikerroksissa ne viihtyy? Haluaisin todellakin rauhoittaa pinnan vain ja ainoastaan suklaille. Kääpiömonnisia on jo toisessa altaassa ja ovat kyllä tosi ihania, mutta toistaiseksi yritän etsiä tuohon suklis-altaaseen jotain muuta.
Serene and silent sky,
Rays of moon are dancing with the tide,
A perfect sight, a world devine -J.Liimatainen/Sonata Arctica-
Rommi
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: JAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Rommi »

Miksi haluat rauhoittaa pinnan suklaarihmoille? Suklaarihmat uiskentelee pitkin allasta. Minulla viettävät aikaa kaikissa vesikerroksissa yhtä paljon. Minulla seurana suklaarihmoilla helmiäisrasboroita, kääpiösuppusuita, noitamonneja ja pikkusampimonneja.
kimsl
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja kimsl »

Rommi kirjoitti:Miksi haluat rauhoittaa pinnan suklaarihmoille? Suklaarihmat uiskentelee pitkin allasta. Minulla viettävät aikaa kaikissa vesikerroksissa yhtä paljon. Minulla seurana suklaarihmoilla helmiäisrasboroita, kääpiösuppusuita, noitamonneja ja pikkusampimonneja.
Joo, suklaat pörräävät ympäri allasta! :D
zirppu
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja zirppu »

Mulla on suklaarihmojen kanssa parvi timanttitetroja. Hyvin tulevat juttuun ja kauniita ovat. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Labyrinttikalat”