Rovaniemeläisiä rapu/tuliliskoharrastajia
Valvoja: Moderaattorit
Rovaniemeläisiä rapu/tuliliskoharrastajia
Olenkos ainoa rapuharrastaja tääl Rollos? Ois kiva tietää ketäs kaikkii tääl on jotka harrastas jomman kumman kasvatusta.
-
Taamottu
- Junior Member

- Viestit: 57
- Liittynyt: 22:02, 13.10.2008
- Akvaarioseurat: Lapin Akvaristit
- Sukupuoli: Nainen
Re: Rovaniemeläisiä rapu/tuliliskoharrastajia
MItä rapuja? Mitä vain? Mulla sukarapuja paria sorttia...
2 koiraa, 180 "seurala", 63 "rapula", gerbiilejä ja 2 syyrialaista hamsteria
Re: Rovaniemeläisiä rapu/tuliliskoharrastajia
joo mulla kuoli ennen kesälomaa ne kiipes mokomat yli liadan mutta nyt olen saamassa 16 päivä ihan tuliterä rapulan ajattelin ostaa sinne siniravun katotaan myöhemmin et oisko toisen siniravun paikka
Re: Rovaniemeläisiä rapu/tuliliskoharrastajia
Tuliliskoja minulla on 2 kpl, mutta en asu rovaniemellä
Kysytäänpä nyt yleensä että kuinka monella webbiläisellä on tuliliskoja mun ja jo-nin lisäksi
?
-
aquamarina
- Advanced Member

- Viestit: 1451
- Liittynyt: 18:46, 28.07.2005
- Paikkakunta: oulu/Kempele
Re: Rovaniemeläisiä rapu/tuliliskoharrastajia
Meillä on kaksi tuliliskoa, ensimmäinen tuli (jos oikein musitan) neljä vuotta sitten.
Re: Rovaniemeläisiä rapu/tuliliskoharrastajia
joo vaihoin nyt liekin sisustust n,½kuukautta sitte ja nyt pitäis lisätä vettä 


