Taisto + sukaravut? Entä rihma + sukaravut?

Rihmakalat, kiipijäkalat, pusukalat, taistelukalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Jebuzca
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Taisto + sukaravut? Entä rihma + sukaravut?

Viesti Kirjoittaja Jebuzca »

Eli pohdiskelin syökä taisto sukarapuja ja kuinkahan innokkaasti? Sitten mietin että tuo suklaarihma+ sukaravut ei taida onnistua koska vesiarvot taitaisi suklaalle olla huonot sillä ph 7 luokkaa ja pehmeä vesi.

Näin vain niin komean taistoherran että mietin mihin altaaseen sen tunkisin [;)]
95l Low Teck, 4 kissaa, 2 koira, poika ja uusi elämä. Hiljalleen palaamassa asiaan <3
sardiini_85
Member
Member

Re: Taisto+ sukaravut? Entä rihma+ sukaravut?

Viesti Kirjoittaja sardiini_85 »

Kyllä minulla on ollut taistelukaloja sukarapujen kanssa ja sukaravut ovat lisääntyneet vaikka jokunen onkin päätynyt taiston ruokalistalle.
"Se on makuasia" Sanoi mäyrä, kun muniaan nuoli.
Minnimanni
Starting Member
Starting Member

Re: Taisto + sukaravut? Entä rihma + sukaravut?

Viesti Kirjoittaja Minnimanni »

Hei!

Minulla ensimmäinen taistelukala söi yhden punaisen sukaravun ja vaani aina myös sitä toista punaista sukarapua, mutta vihreät se jätti rauhaan. Lopulta se kuitenkin menetti mielenkiintonsa rapuihin kokonaan. Nyt on uusi taistelukala, joka näyttää olevan vain hyvin vähän kiinnostunut sukaravuistani, olipa niiden väri mikä vaan. Eli siis, vihreät eivät luultavasti tule niin helposti syödyiksi. Toisaalta, sukaravut lisääntyy nopeasti, joten ehkä se ei ole niin paha, jos muutama päätyy jonkun ruokalistalle...
Ninium85
Member
Member
Akvaarioseurat: TAS

Re: Taisto + sukaravut? Entä rihma + sukaravut?

Viesti Kirjoittaja Ninium85 »

Suklaarihmakalasta en osaa sanoa, mutta hunajarihmat eivät ole millään tavalla kiinnostuneita sukaravuista. Mulla on kirsikkasukia ja mehiläissukia samassa altaassa hunajarihmojen kanssa..
Kodin siivous, kun lapset ovat pieniä, on kuin lumen luonti lumisateessa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Labyrinttikalat”