Näin vain niin komean taistoherran että mietin mihin altaaseen sen tunkisin
Taisto + sukaravut? Entä rihma + sukaravut?
Valvoja: Moderaattorit
Taisto + sukaravut? Entä rihma + sukaravut?
Eli pohdiskelin syökä taisto sukarapuja ja kuinkahan innokkaasti? Sitten mietin että tuo suklaarihma+ sukaravut ei taida onnistua koska vesiarvot taitaisi suklaalle olla huonot sillä ph 7 luokkaa ja pehmeä vesi.
Näin vain niin komean taistoherran että mietin mihin altaaseen sen tunkisin![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Näin vain niin komean taistoherran että mietin mihin altaaseen sen tunkisin
95l Low Teck, 4 kissaa, 2 koira, poika ja uusi elämä. Hiljalleen palaamassa asiaan <3
-
sardiini_85
- Member

- Sukupuoli: Nainen
Re: Taisto+ sukaravut? Entä rihma+ sukaravut?
Kyllä minulla on ollut taistelukaloja sukarapujen kanssa ja sukaravut ovat lisääntyneet vaikka jokunen onkin päätynyt taiston ruokalistalle.
"Se on makuasia" Sanoi mäyrä, kun muniaan nuoli.
-
Minnimanni
- Starting Member

Re: Taisto + sukaravut? Entä rihma + sukaravut?
Hei!
Minulla ensimmäinen taistelukala söi yhden punaisen sukaravun ja vaani aina myös sitä toista punaista sukarapua, mutta vihreät se jätti rauhaan. Lopulta se kuitenkin menetti mielenkiintonsa rapuihin kokonaan. Nyt on uusi taistelukala, joka näyttää olevan vain hyvin vähän kiinnostunut sukaravuistani, olipa niiden väri mikä vaan. Eli siis, vihreät eivät luultavasti tule niin helposti syödyiksi. Toisaalta, sukaravut lisääntyy nopeasti, joten ehkä se ei ole niin paha, jos muutama päätyy jonkun ruokalistalle...
Minulla ensimmäinen taistelukala söi yhden punaisen sukaravun ja vaani aina myös sitä toista punaista sukarapua, mutta vihreät se jätti rauhaan. Lopulta se kuitenkin menetti mielenkiintonsa rapuihin kokonaan. Nyt on uusi taistelukala, joka näyttää olevan vain hyvin vähän kiinnostunut sukaravuistani, olipa niiden väri mikä vaan. Eli siis, vihreät eivät luultavasti tule niin helposti syödyiksi. Toisaalta, sukaravut lisääntyy nopeasti, joten ehkä se ei ole niin paha, jos muutama päätyy jonkun ruokalistalle...
-
Ninium85
- Member

- Akvaarioseurat: TAS
Re: Taisto + sukaravut? Entä rihma + sukaravut?
Suklaarihmakalasta en osaa sanoa, mutta hunajarihmat eivät ole millään tavalla kiinnostuneita sukaravuista. Mulla on kirsikkasukia ja mehiläissukia samassa altaassa hunajarihmojen kanssa..
Kodin siivous, kun lapset ovat pieniä, on kuin lumen luonti lumisateessa.