Valvoja: Moderaattorit
Wääh.. ja mulla nostaa kateus päätään.nastamuumio kirjoitti:Meille olis kuulemma tulossa Black Dragoneita![]()
Mulla poikaset syövät vähän reilun viikon mikromatoja. Viikon jälkeen olen alkanut antamaan kuorittua artemiaa (siivilöityä ja huuhdeltua siitä nestemäisestä) tai sitten olen laittanut sellaisen artemiahautomon jonka saa laittaa akvaarion sisään(Hatch´n Feeder).thank kirjoitti: Voisiko joku ihan kädestä pitäen neuvoa minua, kuinka tuo poikasten ruokinta ekojen viikkojen aikana kannattaa hoitaa? Tarkoitan siis, käykö esimerkiksi nestemäinen artemia ruoaksi taistelukaloille? Itseäni vähän jännittää artemiaan kasvatus, on aloittelevalta niin epävarmaa saada elävää artemiasta. Viimeksi ne kyllä kuoriutuivat, kun tein kokeiluerän, mutta kuolivat typerään mokaani.
Ei mun mielestä voi käyttää noita kuorittuja, jos sulla samoja kuin mulla. Olen kyllä lukenut jostain kuoritusta jota voisi käyttää mutta se selvittely tais jäädä mulla kesken.Tindra kirjoitti:Mikromatoja oon kans yrittänyt tarjota viikon ikäisille poikasille, mutta hieman samaa ongelmaa on, että ne ei meinaa huomata niitä matoja. Atison´s Betta Starter ei oikeen kelpaa täälläkään ainakaan vielä. Kokeilussa on nyt kupari10:ltä lainassa oleva Hatch ´n Feeder automaatti, asensin sen joskus aamupäivällä tänään, käytin kuorittuja artemian munia ja NovoSal-suolaa. Munat ei mun mielestä näytä vielä kuoriutuneilta, vai voiko noita kuorittuja munia edes käyttää tähän normaalisti..? Aikaisemmin kun oon kasvattanut artemiaa vain Hobbyn hautomoissa Artemixin kanssa. (Hölmöyttäni menin myymään ne pois kun pidin taukoa taistojen kasvattamisesta...) Jotta poikaset nyt ainakin jotain saavat, niin oon laittanut niille Protogen-likoeläinymppipötkylöitä akvaarioon.
Sama vika rahikaisella.AnniM kirjoitti:Sitäpaitsi, mulla on pakkomielle oranssista taistelukalasta. *tahtoo*
Ai sääkinnastamuumio kirjoitti:Sama vika rahikaisella.AnniM kirjoitti:Sitäpaitsi, mulla on pakkomielle oranssista taistelukalasta. *tahtoo*
Hehnastamuumio kirjoitti:Jaahans, parittaja iskenyt jälleen.![]()
Jatketaas täällä aiheesta, tästä on mielenkiintoisia keskusteluita maailmalla, ph arvoista lämpötilaan ja kuun asentoon. En just löytänyt linkkiä vanhaan artikkeliin jossa kerrottiin tutkimuksesta jonka lopputulos oli about: nuori koiras X vanha naaras yhdistelmä tuottaa enemmän koiraita ja vanha koiras X nuori naaras tuottaa suhteessa enemmän naaraita. Sitä en muista, oliko saman ikäseltä parilta odettavissa (esim sisarukset) noin 50-50 jakauma.Siru kirjoitti:Lienee kovinkin tavallista, että sukupuolijakauma on kovin tyttövoittoinen? Mulla kanssa näissä vähissä omissa kasvateissa on ollut vain tyttöjä. Ehkä noissa pikkusissa on nyt edes yksi poika. Vai uskaltaako moista edes toivoa kun noita on niin vähän... <10kplnarm kirjoitti:Kaikki olleet tyttöjä