En sitten tiedä jos muilla maksu tapahtumilla toimii nopeammin!!??

Mutta hyvä jos toimittaa mahd. nopeasti

Valvoja: Moderaattorit
Tuliko tuo siis ihan Itellan toimittamana (tuohon kellonaikaan?) vai jonkin muun kuljetuksen? Meinaan vaan, et mitä jos en oo kotona silloin? Postista saisi haettua sitten ainakin. Vihdoin tuli ilmoitus että mun paketti on lähtenyt, kylläpäs se kesti, mut toivon, että sitten kaikki tuotteet olis mukana.joedoe kirjoitti: Tänään tuli paketti AAMULLA KELLO 07.10!! nopea toimitus, mutta ehkä pikkasen liian aikaisinNo onneksi olin jo töissä ja emäntä sai postipatelta herätyksen...
Munkin paketista puuttui muutama kasvi ja mulle kyllä palauttivat ylimääräsumman tililleni, kun olivat pakanneet. Että ihan hienosti kauppa toimi sitten kuitenkin. Kauan kesti nyt, mutta uskon, että jokin tuote kenties oli lopussa, jota joutui odottamaan. Kasveista sammalia ja melalehteä ei tullut, mut vesimiekan sain. Olikin ihan hyvässä kunnossa, ei siinä mitään moittimista. Että ihan hyvin edelleen ostokseni saatan tehdä samasta kaupasta.bj kirjoitti:höntti kirjoitti:Ja tää on kyllä sitten muuttunut käytäntö. Sitä mä ihmettelinkin kun tilaus oli laskutettu heti. Aikaisemmin (yli vuosi sitten) maksu otettiin vasta kun olivat vissiin pakanneetkin eli puuttuvia ei laskutettu, oli silloin vielä reilu peli. Kuinkas mahtaakaan käydä nyt, kun tilasin muutamia kasvejakin ja paljon ruokia. Voi hemmetti, mulla menee varmaan taasen vuosi, kun uudestaan tilaan, ei huvittaisi tuommoinen käytäntö et asia ja rahatkin sitten jää roikkumaan tosi pitkäksi aikaa. Taitaa tulla kaupan vaihto sitten, riippuu tietty kuinka suuri summa mahdollisesti sinne jääjoedoe kirjoitti:Itse tein tilauksen 27.3 ja maksoin välittömästi, tänään 8.4 tuli seuranta koodi ja ilmoitus, että paketti on matkalla.
Yksi tuote oli loppunut ja sain koodin millä saan tuotteen hinnan vähentää seuraavasta tilauksesta, ei siis edes kysytty tilinumeroa josko olisin halunut rahat takaisin...
että sellaista toimintaa tällä kertaa.
peltsi92 kirjoitti: Dhl vie paketin lähimpään postiin jos kukaan ei ole kotona, ainakin mulla aina vienyt ja lappu on postilaatikossa.
Ai, olen hämmästynyt. Tai siis, meidän pihalla käy jatkuvasti DHLn auto (kun käy jatkuva kasvirumba euroopasta), mutta kuten totesin, vaihtelee riippuen siitä, mistä firmasta on tilannut. Ehkä tämä nurkkakunta on sitten poikkeus tuosta juuri mihinkäästä.-tombba- kirjoitti: Voin kertoa sen verran, että dhl ei vie pakettejaan suomessa juuri mihinkään itse vaan itella toimittaa suurimman osan lähetyksistä perille. Sen takia ne viedään myös sinne lähipostiin noudettavaksi mikäli ei ole kotona vastaanottamassa pakettiaan...
jaakkim kirjoitti:Onhan sillä kokoa.
Ootko ihan varma et toi on kasvi ? Näyttää enempi kuolleelta liskolta